کد خبر : 184866 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند - 16:08
ضرورت بازسازی و ترمیم جاده ها ی آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان در آستانه طرح تردد نوروزی عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشوراز وضعیت راه های آسیب دیده ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیرراه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان سیستان و بلوچستان در بازدید از وضعیت جاده های استان در راستای حفظ راه ها، افزایش ایمنی، شناسایی و رفع نقاط پر تصادف و همچنین اصلاح پیچ های خطرناک در این محورها، دستوراتی صادر کرد.

معاون وزیرراه و شهرسازی در بازدید میدانی از مرز کهک سراوان، به پتانسیل های فراوان این منطقه جهت گسترش تبادلات تجاری با کشور پاکستان اشاره کرد و بهسازی و ارتقا کمی و کیفی این راه ارتباطی را با توجه به حجم بالای تردد در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان قرار داد.

 حسن نیا در بازدید از راهدارخانه ها در مسیر شهر زاهدان به سمت خاش و سراوان و مهرستان ضمن گفتگوی صمیمانه با راهداران اظهار داشت: با توجه به خسارت های ناشی از بارندگی و سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، انجام عملیات بازسازی و ترمیم جاده ها، ضروری و دارای اهمیت می باشد و برضرورت تجهیز راهدارخانه ها در محورهای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

شایان ذکر است رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در زمان حضور در شهر سراوان با خانواده مرحوم محمد صالح باران زهی رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان، که سال گذشته در حین نظارت بر عملیات راهداری دچار سانحه شد و به دیار باقی شتافت دیدار، و از رشادت های راهداران تجلیل کرد.

 لازم به ذکر است در این بازدید رضا اکبری مدیر کل دفتر نگهداری راه ها، ناصر رزاق منش مشاور ریاست سازمان در امور استان ها و علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.