کد خبر : 185840 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ فروردين - 10:45
اعلام آمادگي شهردار منطقه 5 براي همکاري با موسسات مردم نهاد نخستين گردهمايي مسئولين موسسات مردم نهاد و شهردار منطقه 5 به منظور افزايش تعامل و بررسي راهکارهاي پيشنهادي براي خدمت رساني هر چه بيشتر به شهروندان در منطقه 5 برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 5 ، در اين جلسه که با هدف افزايش مشارکت دوسويه موسسات مردم نهاد و شهرداري منطقه برگزار شد، رجبعلي خسروآبادي شهردار منطقه بر نشست فصلي براي هم انديشي وهمکاري دوجانبه تاکيد کرد و گفت : دست به دست هم، مي توان خدمت ارزنده تري به شهروندان ارائه داد واين امر با هم افزايي، مي تواند اجرايي شود.

وي ضمن اعلام آمادگي براي همکاري با سمن ها افزود : با تشکيل گروه در فضاي مجازي، اين تعامل در هر زمان برقرار شده ودسترسي فعالين اجتماعي با شهردار منطقه، اين امکان را ايجاد مي کند که به راحتي از ايده ها و فعاليت هاي قابل اجرا براي خدمت رساني به شهروندان گفتگو کنند.
خسروآبادي همچنين به گردآوري تقويم مناسبتي و فعاليت هاي مشترکي که مي توان در اين حوزه براي ارتقاي خدمت رساني انجام داد اشاره کرد و خواستار هم افزايي دو جانبه شد.
ضمن معرفي حاضرين جلسه، يکي از مدعوين اين نشست را زمينه همکاري بيشتر با شهرداري منطقه دانست و از گردهمايي سمن ها ابراز خرسندي کرد .
در اين نشست نماينده موسسات مردم نهاد، گزيده اي از اقدامات و خدمات انجام شده در سال هاي گذشته را براي حاضرين تشريح کرد و مديران موسسات مردمي در فرم نظر خواهي تهيه شده، پيشنهادات و ايده هاي جديد که عامل ارتقاي همکاري است را ثبت کردند.