کد خبر : 186673 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ ارديبهشت - 12:03
در ماه مبارک رمضان حیات شبانه در پیاده راه فرهنگی بوستان نیاوران پیاده راه فرهنگی و هنری در ماه مبارک رمضان ،در راستای احیای حیات شبانه شهر و ارتقاء نشاط اجتماعی در بوستان نیاوران برپا شد.

نوآوران آنلاینبه گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک طبق برنامه هرساله در ماه مبارک رمضان، اقدام به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در  پیاده راه فرهنگی بوستان نیاوران از 22 تا 30 اردیبهشت ماه نموده است.

وی گفت: این برنامه ها با برپایی برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، سلامت، ورزش و سرگرمی بعد از اذان مغرب تا ساعت 24  میزبان شهروندان و خانواده ها است.

توسلی خاطر نشان کرد: سکوی های هنر، رونق و تولید، سلامت، کودک و نوجوان،  ورزش ،  تغذیه سالم از جمله غرفه های این پیاده راه است که شهروندان می توانند در هریک از آنها خدمات متنوع فرهنگی ، سلامت و... را دریافت کنند.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه یک برپایی پردیس فرهنگی در مساجد محلات را برنامه دیگری دانست که بر اساس آن در هرناحیه یک مسجد، همراه با غرفه های مهد قرآنی برای نگهداری کودکان، فروش محصولات فرهنگی به نفع سیل زدگان و جمع آوری کمک های مردمی، پاسخ به سوالات شرعی و... اقدام به خدمات رسانی فرهنگی به نمازگزاران می کند.