کد خبر : 186708 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ ارديبهشت - 15:16
بازیگران اسکاری در «مسیر بازگشت» «رابرت دنیرو»، «مورگان فریمن» و «تام لی جونز» در فیلم اکشن-کمدی «مسیر بازگشت» به کارگردانی «جورج گالو» همبازی می‌شوند.

نوآوران آنلاین- این پروژه سینمایی که قرار است در بازار جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ برای اولین بار معرفی شود، با فیلمنامه‌ای نوشته «جورج گالو» نویسنده فیلم «پسران بد» مقابل دوربین خواهد رفت و سه بازیگر سرشناس و برنده اسکار شامل «رابرت دنیرو»، «تام لی جونز» و «مورگان فریمن» در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«مسیر بازگشت» بر اساس فیلمی به همین نام ساخته «هری هورویتز» (۱۹۸۲) کارگردان درگذشته آمریکایی ساخته خواهد شد و داستان آن درباره «مکس باربر» (دنیرو) است که به رئیس یک گروه خلافکاری بدهکار است و در تلاش است با ساخت یک فیلم وسترن و استفاده از «دوک مونتانا» (تام لی جونز) به عنوان بازیگر او در روز نخست فیلمبرداری بکشد و یک کلاهبرداری بیمه‌ای انجام می‌دهد اما به طور شگفت‌انگیزی «مونتانا» عملکرد فراتر از انتظارات دارد و تصمیم می‌گیرد از اشتباهات گذشته خود رهایی یابد و در این راه «مکس» و دیگران را نیز همراه خود می‌کند.

«دنیرو» و «جونز» پیش از این در فیلم «خانواده» محصول ۲۰۱۳، «دنیرو» و «فریمن» در همان سال در فیلم «آخرین وگاس» و «جونز» و «فریمن» در سال ۲۰۱۷ در فیلم «تازه کار» با یکدیگر همبازی بوده‌اند.

فیلم «مسیر بازگشت» از ماه ژوئن در نیومکزیکو مقابل دوربین می‌رود.