کد خبر : 186753 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت - 17:22
میرزایی نیکو تاکید کرد لزوم همصدایی دلسوزان نظام در شرایط کنونی برای دفاع از اقتدار مردم نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همصدایی دلسوزان نظام در شرایط کنونی در جهت دفاع از اقتدار مردم، گفت: این دلسوزان در این مسیر باید خواست مردم را نیز در نظر داشته باشند.

نوآوران آنلاین- قاسم میرزایی نیکو در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: سناریوی ترامپیست امروز به سطوح فکری تمامی افراد کشیده شده است. اکنون زمان آن است که دلسوزان نظام یکصدا با تاکتیک مشترک از اقتدار مردم دفاع کنند و با هم یکی برای همه باشند و خواست مردم را در نظر قرار دهند.

وی در تذکری به متولیان کشوری و متولیان شهرستانی بیان کرد: به داد ساخت و سازهای غیر قانونی برسید. تا کی می‌خواهید این گونه مجموعه را اداره کنید. در دماوند نورچشمی قوی و ضعیف نکنید و از اموال مردم حفاظت کنید. آقای وزیر کشور پس از حوادث سیل و مشکلات استانداران و برخی سوءاستفاده‌های مختلف باید به این موضوع توجه کنید که هر چه بر مردم سرزمین‌مان برود باید مقابل آنها بایستید و پاسخگو باشید.

نماینده مردم دماوند در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: یک سال است که برای آب شرب چند روستا در دماوند دوندگی می‌کنیم و درگیر بروکراسی اداری سرگردان هستیم. اینها که دیگر به تحریم‌ها ربطی ندارد. البته مطلع شدم آقای اردکانیان نیز تصمیمی گرفته‌اند.

میرزایی نیکو در پایان در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: آقای وزیر اختیارات تصمیم گیری در مسئله آبیاری تحت فشار را به شهرستان بسپارید تا کشاورزان ماه‌ها معطل نمانند.