کد خبر : 186789 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت - 12:43
شهردار منطقه یک در دیدار با رییس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی : گردشگری سلامت با توسعه مراکز پزشکی و علمی در شمال تهران رونق می گیرد مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی در شمال تهران بعنوان مرکزی پزشکی، علمی و پژوهشی می تواند با توسعه و تجهیز ، گردشگری سلامت را در کشور تقویت کند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در دیدار با دکتر محمد علی نیلفروش زاده ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان مطلب فوق ، توسعه مر اکز علمی و پژوهشی را علاوه بر تولید علم، ثروت و سرمایه ، کاری ماندگار   برای کشور و نسل های آتی دانست.
وی با استقبال از ارایه خدمات به این مرکز گفت: طرح جامع توسعه این مرکز باید تدوین شود و شهرداری منطقه یک آماده تعامل و همکاری در راستای خدمات رسانی به این مرکز و توسعه آن است تا اساتید و پژوهشگران بتوانند در فضای بهتری به تولید علم و دانش بپردازند.
موسوی مدیریت شهری تهران را نیز حامی امور عام المنفعه و توسعه مراکز علمی و پژوهشی دانست و گفت: با جلب سرمایه گذاری می توان این مراکز را توسعه داد تا جایی که در حوزه خدمات درمانی و مراکز علمی قطب گردشگری سلامت شویم و خدمات درمانی بین المللی ارایه دهیم.
دکتر نیلفروش زاده نیز خاطر نشان ساخت: این مرکز در کنار تولید علم  و تحقیق توانسته محصول دانش و یافته های خود را وارد بازار کند و اکنون حدود 5 محصول سلولی به صورت استاندارد با مجوز وزارت بهداشت از حوزه سلول های بنیادی وارد بازار شده و در منطقه به جز کره جنوبی و ژاپن ،کشوری به این درجه از علم و تولید نرسیده و همچنین توانسته در بین مراکز تحقیقاتی پوست در کشور رتبه اول را بدست آورد.