کد خبر : 186924 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۲۷ ارديبهشت - 17:42
تبلیغات مناسب می‌توانست شرایط را در گیشه تغییر دهد رئیس انجمن سینماداران با اشاره به اینکه تبلیغات مناسب برای طرح‌های اکران ماه رمضان انجام نشده است، بیان کرد: بهتر بود طرح نیم بها بلیت سینماها در ایام ماه رمضان از افطار تا سحر اجرا می‌شد زیرا در این زمان مخاطبان بیشتری به سینما مراجعه می‌کردند.

نوآوران آنلاین- محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران در گفت‌وگویی با ایسنا درباره شرایط سینماها و اکران فیلم‌ها در ایام ماه رمضان بیان کرد: چیدمان فیلم‌هایی که برای ماه رمضان انتخاب و اکران شدند خیلی مناسب نبود و نمی‌توان آنچنان روی گیشه آنها حساب کرد این در حالی است که قرار داد تعدادی فیلم خوب برای اکران عید فطر بسته شده است. او با بیان اینکه "فیلم «سامورائی در برلین» و «نبات» گیشه نسبتا بهتری نسبت به بقیه فیلم‌های روی پرده داشتند" گفت: استقبال از سینما نسبت به ماه رمضان بد نیست اما از طرفی انتظار هم نداشتیم که گیشه فیلم‌ها به این صورت باشد. اکنون به خاطر شرایط قرار گرفتن در ماه رمضان نه می‌توانیم بگوییم اکران خوب است و نه می‌شود گفت که بد است، بلکه در شرایط متوسط و میانه‌ای قرار گرفته‌ایم. مدیر سینما ماندانا در ادامه با اشاره به طرح‌های ویژه ماه رمضان بیان کرد: شورای صنفی اکران به انجام این کار تصمیم گرفت و نظرشان این بود که طرح نیم بها بودن بلیت سینما از تا افطار باشد مانند دو سال گذشته اجرا شود اما شخصا من به این طرح رضایت نداشتم و من معتقد بودم چون مخاطب ما قبل از افطار کمتر است، اگر این طرح نیم بها به بعد از افطار کشیده می‌شد بهتر بود.