کد خبر : 186985 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت - 16:01
روابط عمومی در تهیه پیوست های اجتماعی تاثیرگذار است روابط عمومی از طریق ارتباط مناسب با ذینفعان نقش مهمی در تهیه پیوست های اجتماعی پروژه های مهم شهری دارد

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر سید حمید موسوی شهردار این منطقه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با کارکنان روابط عمومی شهرداری این منطقه ضمن بیان مطلب فوق افزود: وظیفه مهم روابط عمومی تبادل اطلاعات بین سازمان و مخاطب است که هرچه این اطلاعات صحیح،سریع و با دقت و صحت انتقال یابد ، روابط عمومی و سازمان موفق تر خواهند بود.
وی گفت: مشتری مداری رکن اساسی سازمان است چرا که رضایتمندی مراجعین باعث به ثمر رسیدن فعالیتها و عملکرد شهرداری می شود.
شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: تعامل سازنده با مخاطبین و شهروندان سبب می شود که آنان با احساس مسئولیت در کنار مسئولین حضور یابند  و شهر با مشارکت آنان و هزینه کمتر مدیریت شود.
وی به اهمیت استفاده دقیق از ابزارهای رسانه ای در برقراری ارتباط درون و برون سازمان اشاره کرد و افزود:اگر مغز یک سازمان را مدیریت آن بدانیم،کار روابط عمومی انتقال داده ها از مغز به سایر اعضاو بالعکس بازخورد اعضا به مغز است که برای نتیجه گرفتن در این خصوص نیاز است ابزارهای رسانه ای منطبق با فناوریهای روز و میزان کارآمدی آنها انتخاب شوند.
 
مجید صالحی فیروز آبادی مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز به تلاش متعهدانه مجموعه روابط عمومی در این منطقه اشاره کرد و گفت: در اداره روابط عمومی با کار جمعی، بنا را بر اطلاع رسانی سریع و در عین حال صحیح به مخاطبین گذاشته ایم و تلاش می کنیم مدت انتظار شهروندان در رسیدگی ها راکاهش دهیم و رضایتمندی مخاطبین را با شفاف سازی روند اجرای کار در امور مختلف مورد مراجعه،جلب نماییم چرا که جلب اعتماد مخاطب را سرمایه ای بزرگ و افتخار آفرین برای خود می دانیم.
در پایان نیز شهردار منطقه یک با تقدیم  لوح تقدیر از زحمات کارکنان اداره روابط عمومی این منطقه تشکر و قدردانی کرد.