کد خبر : 188095 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير - 13:57
تنش به خاطر پشت پا به جیمی‌جامپ اروگوئه‌ای ورود یکی از هواداران اروگوئه به زمین و ضربه زدن گونزالو خارا بازیکن شیلی به او در جریان دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده است.

نوآوران آنلاین- به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اروگوئه و شیلی دیشب در سومین و آخرین روز بازی‌های گروه C رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف هم رفتند و اروگوئه به لطف گل ادینسون کاوانی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

اما ورود یکی از هواداران اروگوئه به زمین در نیمه دوم این بازی جنجالهای زیادی در میدان بوجود آورد.

در نیمه دوم و در دقیقه 73 بازی بود که یکی از هواداران اروگوئه خود را به زمین چمن رساند و در حالیکه ماسک مرغ بر سر داشت شروع به دویدن در زمین مسابقه کرد. چیزی حدود ده ثانیه بعد، گونزالو خارا، بازیکن شیلی پایش را جلوی این جیمی‌جامپ اروگوئه‌ای گذاشت و او را سرنگون کرد تا مامورین حراست استادیوم به او رسیده و به بیرون از زمین هدایتش کنند.

 

اما این حرکت گونزالو خارا، اعتراض شدید بازیکنان اروگوئه را به دنبال داشت. رهبر این اعتراضات لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا بود که از داور مسابقه اخراج بازیکن شیلی را می‌خواست.

 

 

بعد از این صحنه تا مدتی بین بازیکنان شیلی و اروگوئه تنش و درگیری برقرار بود چرا که لوئیس سوارز که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید خواهان تنبیه بازیکن شیلی از سوی داور مسابقه بود.