کد خبر : 188105 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير - 14:10
حضور کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین در آکادمی ملی المپیک کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین تحت پوشش جمعیت امام علی (ع) امروز سه شنبه و همزمان با سومین روز از برگزاری هفته المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک دربرنامه‌های مفرح، مسابقات دوستانه، کارگاه‌های آموزشی و آزمون‌های آمادگی جسمانی و شناسایی استعداد شرکت کردند.

نوآوران آنلاین- سومین روز از جشنواره فرهنگی – ورزشی المپیک، به کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین در آکادمی ملی المپیک اختصاص یافت و علاوه بر حضور در کارگاه‌های آموزشی با مفاهیم و ارزش‌های المپیک از جمله دوستی، احترام و برتری آشنا شدند.
این کودکان در طرحی با مضمون توسعه اجتماعی از طریق ورزش، از چندین ماه قبل در آکادمی ملی المپیک حضور یافتند و ضمن آشنا شدن با نقش و مأموریت آکادمی‌های ملی المپیک، مورد سنجش آمادگی جسمانی، بررسی استعدادها و کارگاه‌های آموزشی قرار گرفتند.
کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین تحت پوشش جمعیت امام علی (ع) در ماه‌های آتی برای آموزش فعالیت‌های بدنی مختلف و برخورداری از برنامه‌های مفرح با تاکید بر دوستی، برتری و احترام، استعدادهای برتر در طرح دیگری تحت عنوان بورسیه ورزشکاران جوان در آکادمی شرکت می کند و به فدراسیون‌های ملی نیز معرفی می شوند.
همچنین برنامه ویژه کودکان و نوجوانان فردا- چهارشنبه با حضور فرزندان کارکنان کمیته و آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

هفته المپیک از (یکشنبه) برای آشنایی مردم با ارزش های آن در کشور و با محوریت معرفی آیین المپیزم، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک آغاز شد و تا پنجشنبه ادامه دارد.

همچنین در هفته المپیک جودوکاران حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح برای حضوری قدرتمند در بزرگترین رویداد ورزشی نظامیان جهان در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

تیم ملی پومسه مردان و زنان اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان موسوم به یونیور سیاد، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

تیم ملی تکواندو دختران ناشنوا هم در ۲ بخش کیوروگی (مبارزه) و پومسه (اجرای فرم) با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.