کد خبر : 188781 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير - 15:35
کالدرون: جذب مهاجم اهمیت زیادی دارد تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه جذب مهاجم هدف برای او از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: منتظر هستم تا ببینم شرایط جذب مهاجم هدف چه می‌شود.

نوآوران آنلاین- گابریل کالدرون با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی پرسپولیس در استانبول گفت: روحیه کار و تمرینات بازیکنان بسیار ایده‌آل است. بازیکنان بسیار خوبی داریم و امیدوارم شرایط در بازی‌های دوستانه به نحوی باشد که ما برابر تیم‌های مقابل در فشار قرار گیریم تا بتوانیم بهتر خودمان را مورد بررسی قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به جز یکی دو روزی که باران بارید شرایط کمپ تمرینی خیلی خوب است و امکانات خوبی هم داریم. البته می‌توانست این شرایط بهتر از این هم باشد اما با این حال اوضاع فعلی اردوی مان قابل قبول است.

وی گفت: از همه بازیکنان راضی هستیم و فقط منتظر هستم تا ببینم شرایط جذب مهاجم هدف چه می‌شود. موضوعی که برای من خیلی حائز اهمیت است.

تیم فوتبال پرسپولیس از روز چهارشنبه هفته گذشته اردوی ۱۰ روزه خود در استانبول را آغاز کرد و قرار است در این اردو پرسپولیس دو بازی دوستانه را هم پشت سر بگذارد.