کد خبر : 188785 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير - 15:40
ملی‌پوش بسکتبال: به دنبال بهترین عملکرد در جام‌جهانی هستیم تهران- ایرنا- روزبه ارغوان ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به شرایط تیم ملی در مسیر جام‌جهانی 2019 گفت: تلاش ما این است که بهترین عملکرد را در جام‌جهانی چین داشته‌باشیم.

نوآوران آنلاین- ملی‌پوش بسکتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بعد از تعطیلات پایان لیگ فرصت خوبی داشتیم که استراحت کنیم و به همین دلیل بازیکنان با آمادگی خوبی وارد اردوها شدند. تمرین‌های پرفشاری هم داشتیم و به نظرم از نظر فنی به شرایط مطلوبی رسیده‌ایم و وضعیتمان مناسب است.

ارغوان افزود: قطعاً با شروع دیدارهای تدارکاتی و حضور در تورنمنت‌های برنامه‌ریزی شده برای تیم وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد و به نقطه ایده‌آل می‌رسیم. اکنون تیم به بازی کردن نیاز دارد و برنامه‌های تدارکاتی از این نظر برایمان بسیار مطلوب است. بازی‌های با کیفیتی برنامه‌ریزی شده و قطعاً برایمان خوب است.

بازیکن موقعیت ۴ بسکتبال ایران با اشاره به وضعیت ملی‌پوشان بیان کرد: بازیکنان نسبت به سال‌های قبل تجربه بیشتری پیدا کرده‌اند و بهتر شده‌اند. نسبت به دوره گذشته جام‌جهانی رشد کرده‌ایم و قطعاً بهتر هم می‌شویم. شرایط اردو خوب بوده و انشالله با همین شرایط ادامه می‌دهیم و با بهترین وضعیت وارد جام‌جهانی می‌شویم.

ملی‌پوش بسکتبال در پاسخ به این سوال که حریفان ایران در جام‌جهانی را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: اسپانیا بسیار قدرتمند است و همه از آن شناخت دارند. پورتوریکو هم یک تیم آمریکایی است که بازیکنان توانمندی دارد و تونس هم در این سال‌ها پیشرفت کرده‌است اما ما هم ایران هستیم و با قدرت وارد مسابقات می‌شویم.

وی افزود: جام جهانی میدان بهترین‌های جهان است. همه برای کسب عنوان و رسیدن به المپیک تلاش می‌کنند. از این دوره که جام جهانی دارای سهمیه المپیک هم شده قطعاً سطح مسابقات بالاتر می‌رود. تلاش ما این است که در این جام خیلی خوب باشیم و عملکردی قابل قبول به نمایش بگذاریم.