کد خبر : 189425 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ مرداد - 13:45
تحلیل «ازدواج به سبک ایرانی» در هفته فیلم ازدواج در نخستین روز از «هفته فیلم ازدواج» فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته حسن فتحی با حضور کارگردان و تعدادی از بازیگران اکران و تحلیل می‌شود.

نوآوران آنلاین- روز جمعه ۱۱ مردادماه همزمان با اولین روز از «هفته فیلم ازدواج»، فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته حسن فتحی با حضور کارگردان، تعدادی از بازیگران، آذر معماریان و امید معلم اکران و با حضور امیر پوریا به‌عنوان منتقد و دکتر رضا محمدمهر به‌عنوان روانشناس حوزه خانواده تحلیل و بررسی می‌شود.

همچنین در نخستین روز از این رویداد فرهنگی پیش از آغاز نمایش اولین فیلم (ساعت ۱۸)، مراسم افتتاحیه‌ای با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان، شهرداری تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. در این مراسم پوستر این رویداد سینمایی - اجتماعی نیز امضا خواهد شد.

«هفته فیلم ازدواج» برای اولین‌بار و به همت دبیرخانه ستاد ملی هفته ازدواج با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد فرهنگی پنج فیلم سینمایی «عروس» ساخته بهروز افخمی، «در آرزوی ازدواج» ساخته اصغر هاشمی، «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده، «نرگس» ساخته رخشان بنی‌اعتماد و «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته حسن فتحی که هر یک به نحوی به موضوع ازدواج پرداخته‌اند، روی پرده می‌روند و پس از نمایش فیلم با حضور کارگردان، عوامل فیلم، یک منتقد سینما و یک روانشناس حوزه خانواده مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.

«هفته فیلم ازدواج» همزمان با هفته ازدواج از روز جمعه ۱۱ مرداد تا روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۸ باغ کتاب برگزار خواهد شد.

حضور در این رویداد فرهنگی برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت به صورت رایگان می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.