کد خبر : 189778 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد - 15:25
زهر چشم مرد ایتالیایی از مدیران استقلال به طور حتم همکاری باشگاه استقلال و استراماچونی ادامه پیدا خواهد کرد اما امیرحسین فتحی و دیگران مدیران استقلال متوجه شده اند سرمربی ایتالیایی تیمشان سخت گیر و جدی است و اگر شرایط و بستر لازم در ادامه راه برای او فراهم نشود باز هم واکنش نشان خواهد داد و شاید واکنش بعدی استراماچونی به مراتب تندتر از این بار باشد.

نوآوران آنلاین- دیروز «جانلوکا دی‌مارزیو» خبرنگار ایتالیایی که رابطه نزدیکی هم با آندره استراماچونی دارد در صفحه توئیتر خود از اتفاقی عجیب خبر داد. دی‌مارزیو که پیش از حضور استراماچونی در ایران هم توئیت های زیادی در خصوص توافق او با مسئولان استقلال منتشر کرده و بود و در کل چهره شناخته شده ای است، در توئیتر خود از این نوشته که تا ۴۸ ساعت آینده احتمال استعفای سرمربی استقلال وجود دارد و استراماچونی به بررسی شرایط خود خواهد پرداخت!

دی‌مارزیو دلیل چنین اتفاقی را عملی نشدن تمامی خواسته های استراماچونی از سوی مسئولان باشگاه استقلال عنوان کرد.

خبر استعفای استراماچونی از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال تکذیب شد. «امیرحسین فتحی» در گفت و گویی اظهار داشت: متاسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه زنی است. از هواداران می خواهم به این حاشیه ها توجه نکنند. کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین مواردی را از طریق فضای مجازی مطرح می کنند. قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کردیم.

وی در ادامه پیرامون شایعه اختلافش با استراماچونی افزود: من بی تردید اخبار مربوط به انصراف استراماچونی را تکذیب می کنم. هماهنگی کامل بین من و استراماچونی وجود دارد.

 

هنوز بیست و چهار ساعت از مصاحبه امیرحسین فتحی نگذشته بود که «اسماعیل خلیل زاده» عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پرده از اختلافات به وجود آمده بر داشت؛ او اعلام کرد: در صحبت‌هایم با مدیرعامل باشگاه متوجه شدم اختلافات سلیقه‌ای بین استراماچونی و مدیریت پیش آمده از جمله حضور میلیچ. این اتفاقات باعث ناراحتی سرمربی تیم شده بود، البته با او بحث های جزئی هم شده بود.

هروویه میلیچ، مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا و ناپولی که مدنظر تیم فوتبال استقلال بود، به ایران آمد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند، اما در فرودگاه امام خمینی «ره» با مشکلاتی روبه‌رو و مجبور به گرفتن بلیت برای بازگشت به کشورش شد.

این موضوع که با ضعف تشریفات باشگاه استقلال همراه بود به شدت موجبات ناراحتی استراماچونی را فراهم کرده است. او که یک ایتالیایی جدی و کاملا حرفه ای است اصلا توقع نداشت بازیکنی که مد نطر او برای لیگ نوزدهم است و حساب ویژه ای بر روی توانایی هایش باز کرده است با چنین اتفاقی آماتور و عدم هماهنگی باشگاه استقلال از فرودگاه دیپورت شود.

در شرایطی که بعد از انتشار رقم قرارداد بازیکنان استقلال، باشگاه استقلال و هیات فوتبال استان تهران، همدیگر را مقصر این ماجرا می‌دانند، خبر این ماجرا به گوش استراماچونی رسیده و او را به شدت ناراحت و نگران کرده است.

سرمربی استقلال که معتقد است این موضوع می تواند برای تیمش حاشیه ساز شود و حتی میان بازیکنان اختلاف ساز شود. البته باید دید استراماچونی بابت این حواشی دلگیر است یا او مسیر کی روش را برای موفقیت تیم خود در پیش گرفته و سعی دارد با رفتارهای اینگونه به خواسته های خود برسد.

پایگاه خبری توتومرکاتو مدعی شده است که فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌های استراماچونی با طرفین تماس‌هایی برقرار کرده است که راه حلی برای رفع اختلافات موجود میان آنها پیدا کند.

به نطر می رسد به زودی جلسه ای فوری میان استراماچونی، امیرحسین فتحی و یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار تا اختلافات پیش آمده در سریع ترین زمان ممکن برطرف و آبی پوشان تهرانی بتوانند با خیالی آسوده خود را برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

 

ارتباط با رسانه ها و ارائه اخبار به آنها یکی از وظیفه های ذاتی روابط عمومی هاست که به نظر می رسد این موضوع در باشگاه استقلال به فراموشی سپرده شده است و آن ها کار اطلاع رسانی را به طور کلی تعطیل کرده اند.

متاسفانه همکاری خوبی بین روابط عمومی باشگاه و اصحاب رسانه وجود ندارد و این اتفاق به طور حتم اثرات خوبی را برای استقلال به همراه نخواهد داشت.

البته دیروز نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره ضعف روابط عمومی آبی پوشان تهرانی اعلام کرد: من روز گذشته مستقیما به آقای فتحی گفتم و به مدیر روابط عمومی هم تذکر دادم.

«حسن روشن» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به اتفاقات افتاده اظهار داشت: متاسفانه در باشگاه استقلال ضعف مدیریت وجود دارد و این از اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد.

وی افزود: وقتی شکایت یک مربی خارجی را به ایران می آورید باید بدانید باید تمامی ابزار لازم را برای موفقیت او فراهم کنید اما متاسفانه دوستان این مهم را در باشگاه استقلال به فراموشی سپرده اند.

امروز تعدادی ازهواداران استقلال در واکنش به اتفاقات افتاده مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و شعارهای انتقادی علیه مدیران استقلال سر دادند.

این برای چندمین بار در هفته های اخیر است که هواداران استقلال نسبت به ضعف مدیران استقلال تجمع می کنند.

به طور حتم همکاری باشگاه استقلال و استراماچونی ادامه پیدا خواهد کرد اما امیر حسین فتحی و دیگران مدیران استقلال متوجه شده اند سرمربی ایتالیایی تیمشان سخت گیر، جدی است و اگر شرایط و بستر لازم در ادامه راه برای او فراهم نشود با زهم واکنش نشان خواهد داد و شاید واکنش بعدی استراماچونی به مراتب تند تر از این بار باشد.