کد خبر : 190076 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور - 16:49
دیدار و نشست حجت الاسلام والمسلمین تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با روحانیون ناظر شرعی و ذابحین استان گلستان به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنمایندگی ولی فقیه در ،با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، جلسه و دیدار با ناظرین و روحانیون ذبح شرعی در ظهر روز یکشنبه سوم شهریورماه در محل اداره دامپزشکی استان گلستان برگزار شد.

نوآوران آنلاین-نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این نشست گفت :وظیفه شما روحانیون ناظر شرعی و ذابحین وظیفه سنگین، مهم و حساسی است چون با سلامت انسان ها ارتباط دارد.

وی افزود:معیشت مردم برای تمام دولت ها اصل است و این معیشت روی تمام مسائل زندگی بویژه امنیت ، شاخص رشد و تعالی و توسعه جامعه تاثیر مستقیم دارد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به ناظران شرعی و ذابحین توصیه کرد که نسبت با کار و ماموریت های مهمی که به آن ها محول شده است بیش از پیش بکوشند و برای سلامت جامعه که مهمترین موضوع انسانی است اهتمام ویژه داشته باشند.
در این دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه ، مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از مدیران کشوری و استانی حضور داشتند.