کد خبر : 190338 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ شهريور - 13:06
با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛ کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان در سیستان و بلوچستان به زمین زده شد رئیس کمیته امداد با حضور در شهرستان خاش، کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان استان سیستان و بلوچستان را به زمین زد.

نوآوران آنلاین-به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری صبح امروز در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان استان را به زمین زد.

 
رئیس کمیته امداد در این مراسم با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک ساخت ۶ هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان سیستان و بلوچستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: از این تعداد هزار واحد مسکونی در شهرستان خاش ساخته می‌شود.  
 
 
وی با بیان اینکه اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: در حال حاضر ۱۵۷ هزار خانوار در استان سیستان و بلوچستان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند و باید تلاش کنیم با توانمندسازی مددجویان این عدد را کاهش دهیم.
 
 
وی افزود: در سال‌جاری برای توانمندسازی ۹ هزار خانواده تحت پوشش در استان هدف‌گذاری شده بود که پس از مشاهده ظرفیت و پتانسیل‌های موجود این رقم به ۱۲ هزار شغل افزایش یافت.
 
 
بختیاری همچنین با اشاره به همکاری خوب دولت، مجلس و خیرین در یاری رساندن به مددجویان تحت پوشش این نهاد، از خدمات آنان تقدیر به عمل آورد.
 
 
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی مددجویان این استان انجام شده است.
 
 
وی تصریح کرد: متاسفانه فاصله غنی و فقیر در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است که باید تلاش شود فرهنگ کمک و انفاق بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.