کد خبر : 190556 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور - 14:00
با راه اندازی واحد صدای مشتری؛ شماره تلفن 1572 پاسخگوی مشتریان افق کوروش است این شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری مداری و بهبود در روند ارائه خدمات و جهت آگاهی از پیشنهادات، انتقادات، سوالات، شکایات و همچنین تسهیل دسترسی و پاسخگویی سریع مشتریان به راه اندازی شماره تلفن سراسری 1572 اقدام کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مشتریان و مخاطبان عزیز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش می توانند  از طریق تلفن ثابت و همراه خود و بدون نیاز به شماره گیری کد شهر با شماره "1572" تماس حاصل نمایند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

شایان ذکر است؛ علاوه بر امکان مکالمه با اپراتورهای افق کوروش، پیام افراد در سیستم تلفن گویای صدای مشتری ضبط می گردد و همکاران واحد پس از بررسی پیام ها تا حداکثر 24 ساعت کاری جهت تکمیل و ارجاع پرونده با مشتریان تماس حاصل می نمایند و تا حداکثر 72 ساعت کاری پاسخ واحدهای مربوطه به آن ها اعلام می گردد.