کد خبر : 190568 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور - 15:21
توهین نژادپرستانه، کارشناس فوتبالی را از نان خوردن انداخت تهران- ایرنا- یک برنامه تلویزیونی فوتبالی در ایتالیا اعلام کرد که به دلیل بیان اظهارات نژادپرستانه علیه «روملو لوکاکو» توسط یکی از کارشناسان فوتبالی خود، دیگر هرگز از این کارشناس استفاده نکرده و وی را تحریم خواهد کرد.

نوآوران آنلاین- «لوچانو پاسیرانی» کارشناس برنامه TopCalcio۲۴ ایتالیا در یکی از برنامه‌های زنده با اشاره به لوکاکو گفته بود: اگر با او تک‌به‌تک شوید، او شما را «سلاخی» می‌کند؛ تنها راه مواجه شدن با او شاید این باشد که ۱۰ موز به او بدهید تا بخورد و از خیر شما بگذرد.

بدنبال این اظهارات، «فابیو راوِزانی» تهیه‌کننده این برنامه گفت که با وجود اینکه پاسیرانی بلافاصله عذرخواهی کرده است اما وی دیگر اجازه همکاری با شبکه و حضور در این برنامه‌ تلویزیونی را ندارد.

 

مهاجم سیاهپوست و بلژیکی اینترمیلان، تابستان سال جاری از اولدترافورد راهی سن‌سیرو شد و شنبه‌شب هفته جاری با درخشش خود، به نراتزوری کمک کرد تا سه امتیاز دیدار برابر اودینزه را از آن خود کند.

راوزانی در ادامه گفت: پاسیرانی ۸۰ سال دارد و برای تحسین لوکاکو عبارتی استعاری را به کار برد که نژادپرستانه از آب در آمد؛ فکر می‌کنم این اتفاق یک «صراحت‌ لهجه آنی» بود و من نمی‌توانم اشتباهات را تحمل کنم حتی اشتباهات آنی.

لوکاکو به‌تازگی و پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های اینتر در پیروزی ۲ بر یک این تیم مقابل کالیاری، از سوی هواداران کالیاری هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت؛ موضوعی که مرد بلژیکی از آن به عنوان «پسرفت فوتبال» یاد کرد.