کد خبر : 190634 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور - 14:52
خطری که از بیخ گوش والیبالی‌ها گذشت؛ جدایی داربست‌ از تیرهای چراغ برق بعد از فوت «عماد صفی‌یاری» کودک هوادار پرسپولیس، مسئولین ورزشگاه آزادی به فکر چاره برای جلوگیری از تکرار برق گرفتگی هواداران شدند.

نوآوران آنلاین-دوشنبه شب و بعد از اتمام بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، اتفاق تلخ و دردناکی رخ داد. عماد صفی یاری، هوادار ۶ ساله فوتبال به دلیل برق گرفتگی دار فانی را وداع گفت.

عماد در حال بازی کردن در محوطه ورزشگاه آزادی بوده که با داربست روبروی غرفه پدرش، برخورد می کند. این داربست متصل به تیر چراغ برق بوده و باعث برق گرفتگی این کودک می‌شود.

بعد از این اتفاق تلخ، امروز(سه شنبه) شاهد حضور افرادی بودیم که سعی داشتند الباقی داربست‌های نصب شده در ورزشگاه آزادی، خصوصا در نزدیکی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را از تیر چراغ برق جدا کرده و به درخت وصل کنند.

تمام داربست‌های نصب شده، چه برای بازی فوتبال و چه برای مسابقات والیبال به تیرهای چراغ برق موجود در ورزشگاه وصل شده بود که حالا بعد از ماجرای عماد صفی یاری، مسئولان را از خواب بیدار کرد. به نوعی هواداران والیبال حسابی شانس آوردند که این اتفاق ناگوار برای آنها هم رخ نداد.

این روزها مسابقات والیبال قهرمانی آسیا هم به میزبانی تهران درحال برگزاری است.