کد خبر : 190648 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور - 16:24
بلیت‌های شهرآورد پایتخت از فردا فروخته می‌شود مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور، گفت: با توجه به این که شرایط سهمیه تماشاگران سرخابی تغییر پیدا کرد، تدابیر جدید اتخاذ و بلیت فروشی از فردا «چهارشنبه» آغاز خواهد شد.

نوآوران آنلاین-«علی‌اصغر انتظارخیر» روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهارداشت: تابع نظرات مسولان مرتبط با برگزاری شهرآورد هستیم و هر تصمیمی برای بلیت فروشی بگیرند، انجام خواهیم داد.

وی افزود: پیش از این اعلام شده بود درشهرآورد سی‌ویکم شهریورماه، قانون ۹۰ به ۱۰ برای هواداران باشگاه استقلال اجرا خواهد شد؛ اما معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران ضمن اعلام تغییر زمان بازی شهرآورد پایتخت گفته است که سهمیه تماشاگران این بازی نیز ۵۰-۵۰ خواهد بود.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به این که شرایط سهمیه تماشاگران سرخابی تغییر پیدا کرده است تدابیر جدید اتخاذ و بلیت فروشی از فردا «چهارشنبه» آغاز خواهد شد.

انتظارخیر تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنیم هواداران استقلال و پرسپولیس در نظر داشته باشند فقط کسانی می‌توانند روز سی‌ویکم شهریور در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند که از طریق سامانه بلیت فروشی اقدام به خرید بلیت کرده باشند.

وی گفت: مهم‌ترین موضوع نظم و انضباط و اجرای قانون است و باید در نظر داشته باشیم برای این که کاری به سرانجام برسد، باید روی اصول پافشاری کرد.