کد خبر : 20107 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور - 15:46
رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان - فرانسه آزادکاران ایرانی دلاورانه استارت زدند مسابقات جهانی کشتی آزاد در چهار وزن نخست در حال پیگیری است.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز آغاز شد و نتایج کشتی گیرانمان در چهار وزن نخست را در زیر مشاهده می‌کنید:

وزن 57 کیلوگرم:

رضا اطری در دور اول به مصاف زهیر ال‌اوراکی از فرانسه رفت و با نتیجه 6 بر یک مقابل این کشتی گیر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با توماس گیلمن از آمریکا کشتی می‌گیرد. در این وزن 29 نفر به روی باسکول رفته‌اند. در گروه اطری، هاک جین جونگ، قهرمان بازی‌های آسیایی از کره شمالی حضور دارد.

وزن 61 کیلوگرم:

در این وزن 31 نفر وزن‌کشی کرده‌اند که در این بین بهنام احسان‌پور در دور اول با هان سونگ کیم از کره شمالی روبه‌رو شد و با نتیجه 5 بر 3 مقابل این حریف به برتری رسید. وی در دور دوم با رودریگوئز از کوبا کشتی می‌گیرد.

وزن 86 کیلوگرم:

34 کشتی‌گیر در این وزن حضور دارند. حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت و با نتیجه 12 بر 2 و در کمتر از 4 دقیقه به پیروزی رسید. وی در دور سوم با پیتر یانولوف از مولداوی کشتی می‌گیرد.

وزن 125 کیلوگرم:

یدالله محبی در دور اول به مصاف داوید مودزمانشویلی از ازبکستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 مقابل نایب قهرمان المپیک به برتری رسید؛ وی در دور بعد با آلن زاسایف از اوکراین روبه‌رو می‌شود. در این وزن 24 نفر حضور دارند.