کد خبر : 201714 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۶ مهر - 15:39
بررسی قابلیت‎های تلویزیون Full HD سامسونگ قدرتمند و مقرون به صرفه در روزهای پرتلاطم امروز بازار، انتخاب یک تلویزیون مناسب حتی از قبل هم دشوارتر شده است. در ظاهر به نظر می رسد برای اینکه بتوانیم همگام با فناوری‎های روز دنیا حرکت کنیم و از بالاترین کیفیت‎های تصویر در خانه لذت ببریم، می‌بایست هزینه‌های زیادی را خرج کنیم. اما واقعیت این است که می‎توان با هزینه‎های مقرون به صرفه‎تر هم به کیفیت تصویر بسیار خوب در تلویزیون خانه رسید.

نوآوران آنلاین- شرکت سامسونگ که سالهاست پیشتاز بازار جهانی تلویزیون است برای همه رده‌های بودجه‎ای و همه سلیقه‎ها محصولاتی مناسب عرضه کرده است. فقط کافی است گشتی در مجموعه محصولات این شرکت بزنید تا بهترین کیفیت ممکن را برای بودجه خودتان پیدا کنید.
کیفیت چشم‎گیر
امروزه کانال‎های معتبر تلویزیونی برنامه‎های خود را در دو کیفیت SD و HD پخش می‎کنند. پس اولین گام برای لذت بردن از تصویر عالی، داشتن تلویزیونی است که از کیفیت HD پشتیبانی کند. البته محصولات سامسونگ در این رده یک گام از کیفیت پخش‌کننده‎ها جلوتر بوده و تصاویر را با کیفیت Full HD به شما نمایش می‎دهند.
مدل N6900 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‎های Full HD است. این تلویزیون با داشتن قابلیت «نمایش فوق واضح» یا Ultra Clean View کیفیت تصویر دریافتی را تا حد زیادی ارتقا می‎دهد. در این قابلیت با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته، کیفیت تصویر ارتقا داده شده و اعوجاج آن هم کاهش پیدا می‎کند. از طرف دیگر مدل Curved این تلویزیون یعنی N6950 دارای قابلیت «ارتقادهنده عمق تصویر خودکار» است و با نمایش دادن تصویر در چند لایه باعث می‎شود عمق تصاویر در بخش‎های مختلف بیشتر شده و به این ترتیب فضای در حال نمایش، پویاتر دیده می‎شود.
به رنگ واقعیت
یکی از نقاط قوت تلویزیون‌های Full HD سامسونگ در نمایش رنگ به شکلی بسیار نزدیک به واقعیت است. قابلیت «نمایش رنگ کریستالی» در تلویزیون‎های سری 6 سامسونگ با استفاده از یک الگوریتم ویژه کیفیت رنگ تصویر را تا حد قابل ملاحظه‌ای ارتقا داده و به این ترتیب شما می‎توانید حتی ریزترین جزییات تصویر را دقیقا به همان شکلی که سازنده فیلم مدنظرش بوده، مشاهده کنید.
هوشمند و سریع
استفاده از محتوای اینترنتی و اشتراک گذاری صفحه نمایش با دیگر ابزارهای همراه مثل گوشی هوشمند، امروز به یکی از ضروری‎ترین قابلیت‎های تلویزیون تبدیل شده است. تلویزیون‎های Full HD هوشمند سری 6 با انواع قابلیت‎های هوشمند امکان استفاده ساده و سریع از محتواهای اینترنتی را برای شما فراهم می‎کند.
با داشتن هرکدام از تلویزیون‎های Full HD سری 6 سامسونگ، انتقال تصویر گوشی هوشمند به تلویزیون بسیار ساده شده و تنها با استفاده از اپلیکیشن Smart things سامسونگ می‎توانید تمامی فیلم‎ها یا عکس‎هایی را که با گوشی گرفته‎اید روی صفحه بزرگ تلویزیون برای همه به نمایش بگذارید.
تلویزیون‌های سری 6 سامسونگ در دو مدل صفحه تخت و منحنی و در سایزهای 49 و 55 اینچ موجود است.