کد خبر : 201773 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر - 14:20
رییس پلیس راه اعلام کرد ترافیک پرحجم در محورهای مرزی اربعین/ زائران درحالت خستگی رانندگی نکنند فرمانده پلیس راه کشور خستگی ، خواب آلودگی و عجله و شتاب را دو عامل مهم در وقوع تصادفات رانندگی در این ایام اعلام کرد.

نوآوران آنلاین-سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت مسیرهای منتهی به چهار پایانه مرزی اربعین گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنتزل ترافیک در جاده های کشور و نیز رصدهای انجام شده حاکی از آن است که در حال حاضر  اغلب محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خسروی، مهران، چذابه و شلمچه دارای بار ترافیک پرحجم است که ترافیک این محورها در برخی مواقع سنگین و نیمه سنگین گزارش می شود.

وی با بیان اینکه پلیس راه تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاذ کرده و در آماده باش کامل است، گفت: ممکن است در مواقعی که بار ترافیک سنگین می شود، در مقاطعی برای مدیریت ترافیک محدودیت های ترافیکی موقتی اعمال شود.

سردار حسینی در مورد دلیل وقوع تصادفات نیز گفت:  خستگی، خواب آلودگی، عجله و شتاب بی مورد دو عامل مهمی است که می تواند منجر به وقوع حوادث رانندگی شود، از این رو لازم است که رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کرده و به هیچ عنوان در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

فرمانده پلیس راه کشور اضافه کرد: در استان های همجوار استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان نیز به اندازه کافی مراکز توقف و استراحت برای زائران پیش بینی شده است و در خواست ما این است که حتما با استراحت و خواب کافی پشت فرمان بنشینند.