کد خبر : 211880 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر - 14:05
پرسپولیس سه شنبه به میدان می‌رود تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه جاری در دیداری تدارکاتی و به منظور دور نبودن بازیکنان از شرایط مسابقه در تعطیلات لیگ، به میدان می‌رود.

نوآوران آنلاین-سرخ‌پوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کردند.

شاگردان «گابریل کالدرون» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را بعد از گرم کردن با مرور برنامه‌های تاکتیکی نظیر  پاسکاری‌های ترکیبی، تمرین ترکیبی شوت‌زنی و سانتر دنبال و برنامه‌های هجومی را مرور کردند.

بازیکنان در ادامه، به تمرین حمله و دفاع در قالب ۲ تیم قرمز و زرد پرداختند که در جریان آن، بازیکنان دستورات تاکتیکی را دریافت و اجرا می‌کردند. پایان بخش تمرین هم، انجام تنیس فوتبال بود.

«شجاع خلیل‌زاده» مدافع  و «سیامک نعمتی» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم با توجه به آسیب‌دیدگی که داشتند، امروز به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های درمانی خود را مرور کردند.

تمرین امروز همچنین یک تماشاگر ویژه داشت. کودکی که با بیماری سختی مبارزه می‌کند، با لباس پرسپولیس از سکوها تمرین را تماشا کرد.

تمرین سرخپوشان، فردا دوشنبه در ساعت ۱۱ انجام می‌شود. همچنین با نظر سرمربی تیم و به منظور دور نبودن بازیکنان از شرایط مسابقات در تعطیلات لیگ، یک دیدار تدارکاتی در روز سه شنبه برای سرخ‌پوشان در نظر گرفته شده است و با توجه به  اینکه خیلی از تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی باید در ۲۴ آذرماه به میدان بروند، پرسپولیس به مصاف یک حریف از لیگ دسته اولی خواهد رفت که نام این تیم هنوز از سوی باشگاه اعلام نشده است.