کد خبر : 213130 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ آبان - 09:49
آغاز ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» که در روزهای 18 و 19 آذر ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، از امروز آغاز شده و علاقمندان برای شرکت در این رویداد، امکان بهره‌مندی از تخفیف های ویژه ای‌ را دارند.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امیر بیات‌ترک، دبیر همایش اعلام کرد : ثبت نام برای شرکت در همه بخش‌های نمایشگاه و همایش از امروز، چهارشنبه 22 آبان تا پنجم آذرماه مشمول تخفیف است. علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد ، می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند.

وی افزود : سخنراني شهردار تهران، وزرا و مديران ارشد دولت و چهرهه اي شاخص بين المللي، نشستهای تخصصي داخلی و خارجی با حضور خبرگان و بازيگران شهر هوشمند از داخل کشور و نیز شهرهای پیشرفته اروپا و آسیا در این زمینه، كارگاههاي ارائه محصول و معرفي خدمات با مشاركت حداكثري شرکتهای تخصصی و استارتآپهاي برتر در زمينه مديريت شهري، همچنین برپایی نمايشگاه بزرگ جانبي در فضایی بالغ بر 1500 متر با حضور شركتهای بزرگ تخصصی و سازمانهايي كه در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولي براي عرضه دارند، از جمله رويدادهاي دو روز برپايي اين همايش است.