کد خبر : 213188 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ آبان - 16:17
معاون وزير راه و شهرسازي تأكيد كرد: تلاش‌ جمعي و زبان مشترك كاري عامل موفقيت در پيشبرد امور و فعاليت‌هاي سازماني معاون وزير راه و شهرسازي بر تلاش جمعي مديران ستادي و استاني و زبان مشترك كاري به عنوان عامل موفقيت در پيشبرد امور و فعاليت‌هاي سازمان راهداري و حمل‌و‌نقل جاده‌اي در سال‌جاري تأكيد كرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان در نشست مديران استاني، ضمن تقدير و تشكر از تلاش‌هاي به عمل آمده از سوي مديران و كاركنان در جابه‌جايي مطلوب زائران اربعين حسيني در سال‌جاري، اظهار داشت:
عامل موفقيت در جابه‌جايي زائران ،جمع‌نگري ، همكاري و تلاش گروهي دست‌اندركاران،‌ مديران و كليه كاركنان بوده است.
وي افزود: فراگيري زبان مديريت و عمل‌گرايي جمعي و گروهي مهمترين عامل موفقيت در امور و فعاليت‌هاي مختلف سازماني است كه جمع كثيري از كاربران و هم‌وطنان از آن بهره‌مند مي‌شوند.
حسن‌نيا، با اشاره به برنامه‌هاي اصلي اين سازمان تا پايان‌ سال‌جاري افزود:
اجراي طرح ابرار و احداث راه‌هاي روستايي، عمليات راهداري زمستاني، بهره‌گيري از شركت‌هاي هوشمند حمل و نقل جاده‌اي و ساماندهي وانت‌بارها از جمله برنامه‌هاي اصلي اين سازمان تا پايان سال‌جاري است كه مي‌بايست با برنامه‌ و آگاهانه، عملياتي شده و بازدهي مناسبي در اقتصاد كشور به همراه داشته باشد.
معاون وزير راه و شهرسازي خاطرنشان كرد:
از ابتداي سال‌جاري تاكنون،‌ عليرغم محدوديت‌هاي مالي و اعتباري، با همدلي و هم‌فكري صورت گرفته و بهره‌گيري از امكانات و توان موجود، موفقيت‌هاي قابل توجهي در بخش حمل و نقل كالا و حمل كالاهاي اساسي، نگهداري راه‌ها و بازسازي راه‌ها و ابنيه فني آسيب‌ديده از سيل صورت گرفته است.
معاون وزير راه و شهرسازي نظارت و كنترل قراردادها و پروژه‌ها را عامل مهم ديگري در پيشبرد اقدامات اين سازمان برشمرد و افزود:
معاونين راهداري و معاونين فني و نظارت مي‌بايست  نسبت به پروژه‌هاي تحت حوزه فعاليتي، حساسيت بيشتري داشته باشند و عملكرد اقدامات انجام شده از سوي پيمانكاران را به طور مستمر ارزيابي كنند.
گفتني است در ادامه اين نشست از سوي اعضاي هيأت عامل، معاونين و تعدادي از مديران ستادي و استاني، عملكرد اقدامات و برنامه‌هاي انجام شده در حوزه فعاليتي از ابتداي سال‌جاري تاكنون ارايه شد.