کد خبر : 213858 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ آذر - 11:03
سرمربى تيم اميد راهى تايلند شد استيلى:آماده ترين نفرات در فهرست نهايى قرار مى گيرند سرمربى تيم فوتبال المپيك ايران شب گذشته به منظور بررسى شرايط كشور ميزبان راهى بانكوك شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال حميد استيلى پيش از سفر به تايلند در خصوص اين سفر گفت:در فاصله كوتاه باقيمانده تا رقابت ها لازم بود كليه شرايط مرتبط با سفر به تايلند و برنامه تمرينات همچنين  هماهنگى هاى لازم در اين خصوص را انجام بدهيم. در اين سفر ابتدا در بانكوك مذاكرات و هماهنگى هايى با سفارت ايران همچنين فدراسيون فوتبال تايلند خواهيم داشت. پس از آن در شهر سونگلا كه محل برگزارى بازى هاى گروه سوم است از هتل محل اقامت ، استاديوم بازى ها همينطور زمين هاى تمرينى بازديد مى كنيم. براى ما مهم است كه كليه نكات جزئى را پيش از ورود تيم بررسى كنيم تا با آمادگى لازم و پيش بينى تمامى موارد وارد تايلند شويم. تلاش مى كنيم هماهنگى ها به شكلى باشد كه از نظر اقامت حتى تهيه غذاى مناسب و ساير موارد همه چيز را پيش بينى كنيم.همچنين آقاى ماجدى به عنوان نماينده كميته فنى و فدراسيون در اين سفر حضور دارد كه به زبان و شرايط كشور تايلند آشناست و ارتباط خوبى با فدراسيون اين كشور دارد.

سرمربى تيم اميد در خصوص آزمون آمادگى جسمانى بازيكنان تيم المپيك گفت:اين آزمون براى ما بسيار مهم و تعيين كننده است چرا كه پس از تهيه اطلاعات و آمار مرتبط با شرايط جسمى بازيكنان مى توانيم در خصوص تمرينات و برنامه هاى آماده سازى نفرات به صورت تفكيك شده تصميم گيرى كنيم. اين مسئله قبل از شروع اردوى آذرماه بسيار مهم است. تلاش مى كنيم با همكارى باشگاهها تعدادى از بازيكنان را زودتر در اختيار داشته باشيم و با توجه به نتايج آزمون برنامه هاى تمرينى اختصاصى در نظر بگيريم.

استيلى در پايان پيرامون برنامه هاى آماده سازى تيم اميد قبل از اعزام به تايلند گفت:ابتدا تمرينات تيم در تهران آغاز مى شود و پس از آن در حال هماهنگ سازى برنامه اردوى قطر  هستيم. تلاش مى كنيم دو يا سه بازى ديگر پيش از شروع مسابقات داشته باشيم و در نهايت حدود يك هفته پيش از آغازى بازى ها وارد تايلند شويم تا فرصت كافى براى هماهنگى با شرايط آب و هوايى و اختلاف ساعت را داشته باشيم.مسئله مهم در  فرصت باقيمانده ايجاد هماهنگى مناسب و البته انتخاب بهترين هاست. تا آخرين روز شرايط تمامى گزينه ها را زير نظر داريم تا بهترين نفرات و آماده ترين بازيكنان را براى حضور در فهرست نهايى انتخاب كنيم.