کد خبر : 213930 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر - 15:17
در راستای حمایت از تولید و اشتغال صورت گرفت: عقد تفاهم نامه همکاری مشترک بانک ایران زمین و اتحادیه بارفروشان تهران بانک ایران زمین و اتحادیه بارفروشان تهران تفاهم نامه ای با هدف همکاری و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال و ارائه خدمات با کیفیت به اعضای اتحادیه بارفروشان امضا کردند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی: صبح امروز با حضور هیات مدیره و هیات عامل بانک ایران زمین و هیات مدیره اتحادیه بارفروشان تهران همچنین قاسم نوده فراهانی ریاست اتاق اصناف تهران، دکتر مهدی اسلامی پناه مشاورعالی رئیس کل بانک مرکزی و دکتر رمضان نژاد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی تفاهم نامه ای در راستای ایجاد اشتغال و ارائه با کیفیت خدمات به اعضای اتحادیه امضا کردند.

🔹عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در مراسم امضا تفاهم‌نامه با اتحادیه بارفروشان تهران برای ارائه خدمات به اعضای این اتحادیه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت این اتحادیه، ما این اطمینان را می‌دهیم که از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات را به کامل‌ترین شکل به شما ارائه دهیم.

🔹وی افزود: هر سرویس و خدمتی که در نظام بانکی به مردم ارائه می شود در بانک ایران زمین نیز وجود دارد اما نکته ای که ما بر آن تاکید و تمرکز داریم و ارائه خدمات با کیفیت است.

🔹قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در این جلسه گفت: ما با 135 اتحادیه که اتحادیه بارفروشان از مهمترین این اتحادیه هاست هدفمان حمایت از حقوق مصرف کننده است.

🔹وی عنوان کرد الان مشکل تولید کالای قاچاق است که این امر مستلزم عزم ملی است، نوده فراهانی افزود: هدف ما از همکاری با بانک ایران زمین کمک به چرخه تولید و ایجاد اشتغال است که امیدوارم این حرکت الگویی برای دیگر اتحادیه ها باشد.

🔹در ادامه این جلسه دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان تهران مطالبی را در خصوص میدان میوه و تره بار مرکزی بیان و عنوان کرد: این اتحادیه برنامه هایی برای ساماندهی کشت و آبیاری باغات دارد که در بعضی استان ها در حال اجراست، و همچنین ایجاد و راه اندازی سردخانه مرکزی در سازمان با ظرفیت 100 هزار تن خواهد بود، که ما امیدواریم با همراهی بانک ایران زمین بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم.

🔹وی افزود: همچنین در خصوص ضمانت نامه و ال سی لازم برای صادر کنندگان این صنف توافقاتی با بانک ایران زمین داشته است.

🔹سپس فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین عنوان کرد: بانکداری دیجیتال با بانکداری الکترونیک متفاوت است زیرا در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها و خدمات شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز مشتری طراحی و در ارائه می‌شود در حالی که در بانکداری الکترونیک محصولی آماده به مشتری ارائه می‌شود.

🔹اینالویی گفت: شعبه دیجیتال نیز گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده است، خدمات موجود وجود دارد اما کارمندی وجود ندارد، در این شعبات فقط خدمات بانکی ارائه نمی‌شود و مشتری می تواند خیل وسیعی از نیازهای خود را از قبیل بلیت سینما و ... در این شعبات تامین کند و تاکنون بانک ایران زمین در این زمینه پیش قدم بوده است.

🔹در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین بانک ایران زمین و اتحادیه بار فروشان تهران به امضاء طرفین رسید.