کد خبر : 214255 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ آذر - 13:07
هزينه کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ گونه افزایشی نداشته است كميسيون بارنامه تانكرهاي حمل سوخت هيچ‌گونه افزايشي نداشته است و خبر منتشر شده در خصوص افزایش هزينه کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت تکذیب می‌شود.‌

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، غلامحسين دغاغله مدير كل دفتر حمل و نقل كالا با اعلام اين مطلب گفت: ميزان کمیسیون شرکت‌هاي حمل و نقل مشخص و داراي فرايند خاصي است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه ميزان کمیسیون اين شرکت‌ها بخشنامه مشخصي را به استان‌ها ابلاغ کرده است.
وي افزود:
در پي انتشار خبري در رسانه‌ها مبني بر افزایش 50 درصدی کمیسیون بارنامه تانکرها، موضوع به سرعت از شش استان بزرگ نفتی کشور پیگیری و محرز گرديد این خبر صحت ندارد و سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به عنوان متولی حمل‌ونقل بار جاد‌ه‌ای این افزایش قیمت را تکذیب می‌کند.
دغاغله با بيان اين‌كه روزانه 90 هزار تا 100 هزار برگ بارنامه صادر  و جابه‌جایی کالا در جاده‌ها انجام می‌شود، اظهار داشت:
این رقم در شش روز هفته همان 90 تا 100 هزار برگه بارنامه است و تنها روزهاي جمعه‌ به دلیل تعطیلی  این رقم بارنامه 40درصد کاهش می‌یابد.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد:
ظرف امروز و روز گذشته پس از بررسي دقيق بارنامه‌ها مشخص شد شرایط عادی است و حمل‌ونقل کالا طبق روال و برنامه در کشور به صورت منظم در حال انجام است.