کد خبر : 216395 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن - 13:36
دستور شریعتمداری برای کمک همه‌جانبه وزارت تعاون به مردم گیلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی بارش برف سنگین در استان گیلان ضمن معرفی نماینده ویژه برای رسیدگی به مشکلات این استان به تمام دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه دستور داد تمام توان خود را برای یاری رساندن به مردم به کار گیرند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روز پنجشنبه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، «حجت میرزایی» معاون اقتصادی این وزارتخانه با دستور «محمد شریعتمداری» به عنوان نماینده ویژه وزیر برای رسیدگی به مشکلات مردم گیلان معرفی شده است.

در دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: هم زمان با بارش‌های شدید برف و یخبندان، مردم گیلان با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند.

شریعتمداری تاکید کرده است: برخی از اقدامات مربوط به مسوولان زیربنایی نظیر وزارتخانه های  نفت، نیرو، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هلال احمر و ... درحال انجام است اما بسیاری از اقدامات و خدمات در کمک رسانی به مسوولان محلی باید از طریق سازمان‌های زیر مجموعه وازرت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به مردم ارایه شود.

شریعتمداری تمام معاونان این وزارتخانه و روسای سازمان‌های تابعه را موظف به همکاری برای رفع مشکلات مردم گرفتار در برف استان گیلان کرده است.