کد خبر : 216409 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن - 17:05
رحمانی فضلی: مردم اساس امنیت کشور هستند وزیر کشور در همایش استانداران سراسر کشور با تاکید بر اهمیت مشارکت سیاسی در صیانت از امنیت کشور به معنای عام آن، تصریح کرد: مردم اساس امنیت کشور هستند.

نوآوران آنلاین- در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استانداران سراسر کشور در محل وزارت کشور آخرین آمادگی ها برای برگزاری انتخابات را با حضور وزیر کشور مرور کردند.

بنابراین گزارش در همایش استانداران که ۲۴ بهمن ماه در تهران برگزار شد، معاونین سیاسی، امنیتی انتظامی و اقتصادی وزارت کشور در گزارش های تخصصی، ضمن مرور شرایط و آمادگی های موجود، توصیه های لازم را مطرح کردند.

در این همایش وزیر کشور ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت سیاسی در صیانت از امنیت کشور به معنای عام آن، تصریح کرد: مردم اساس امنیت کشور هستند.

رحمانی فضلی در این همایش ضمن مرور شاخص های مختلف کشور در شرایط فعلی و اهمیت موضوع مشارکت حداکثری و ابعاد و آثار آن گفت: خالصانه برای حفظ و تقویت انقلاب در عرصه ورود کنیم.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: تلاش کنیم که نگرش ها در حوزه سیاست و امنیت داخلی با حضور حداکثری به گونه ای معنا دار در جهت اقتدار و امنیت ملی باشد.

وزیر کشور با تاکید ویژه بر رعایت دقیق قانون در روند برگزاری و سلامت انتخابات، گفت: تعامل سازنده بین ارکان قانونی دخیل در برگزاری انتخابات مورد انتظار است.

در این همایش، علاوه بر استانداران سراسر کشور، اعضای شورای معاونین وزارت کشور، حضور داشتند.