کد خبر : 216460 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ بهمن - 15:24
وقتی پاختاکور، نماینده فوتبال ایران را دست کم می‌گیرد رسانه رسمی باشگاه پاختاکور در گزارشی پیش از دیدار برابر شهر خودرو، نماینده فوتبال کشورمان را به نوعی دست کم گرفته است.

نوآوران آنلاین- تیم فوتبال شهر خودروی مشهد در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید در تاشکند به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان برود. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که نماینده ازبکستان در هفته اول با نتیجه ۲ بر یک از سد شباب الاهلی امارات گذشت و شهر خودرو مقابل الهلال عربستان تن به شکست ۲ بر صفر داد.

حالا رسانه رسمی باشگاه پاختاکور در گزارشی کوتاه به معرفی تیم شهر خودرو پرداخته است و به نوعی نماینده فوتبال کشورمان را دست کم گرفته است.

متن این گزارش به این ترتیب است: "تیم شهر خودرو سابقه تاریخی ندارد. شهر خودرو با کسب رتبه چهارم در فصل گذشته لیگ برتر ایران سیزدهمین تیم این کشور است که در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند. شهر خودرو فاقد هرگونه افتخار باشگاهی است و هم‌اکنون نیز جایگاه پنجم لیگ برتر ایران را در اختیار دارد. ترکیب اصلی شهر خودرو را بازیکنان ایرانی تشکیل می‌دهندو تنها لژیونر این تیم میروسلاو اسلاووف، مهاجم اوکراینی است."

این مسابقه روز دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.