کد خبر : 216526 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ بهمن - 12:44
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛ ظرفیت هزار نفری برای تماشاگران پرسپولیس مقابل الشارجه نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و الشارجه امروز برگزار و مقرر شد نماینده ایران با پیراهن قرمز به میدان برود.

نوآوران آنلاینبه نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و الشارجه از سری رقابت‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، به ریاست چئون هین چانگ از هنگ کنگ و با حضور ارزیاب داوری، دیگر نمایندگان کنفدراسیون آسیا و نمایندگان دو باشگاه از ساعت ۱۱ به وقت محلی (امارات) در ورزشگاه شارجه برگزار شد.

در این جلسه نماینده کنفدراسیون ابتدا طبق روال به شرح و یادآوری بعضی قوانین و پروتکل‌های قبل و حین برگزاری مسابقه پرداخت.

در ادامه درباره وضعیت لباس‌ها تصمیم گیری شد که بر اساس آن پرسپولیس یک دست سرخپوش و الشارجه یک دست سفید پوش خواهد بود. دروازه بان ها هم به ترتیب سبز و زرد به تن می‌کنند.

در این جلسه ظرفیت ورزشگاه ۱۳ هزار نفر اعلام شد که بیش از هزار صندلی آن در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود. درهای ورزشگاه نیز از ساعت ۱۷:۳۵ به وقت محلی باز خواهد شد. حرکت پرسپولیس از هتل نیز در ساعت ۱۷:۳۰ است.

زمان کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس امروز از ساعت ۱۶ و تمرین رسمی از ساعت ۱۹ به وقت امارات در ورزشگاه الشارجه انجام می‌شود.

پرسپولیس و الشارجه از ساعت ۱۹:۰۵ فردا سه شنبه در شهر شارجه به مصاف هم می‌روند.