کد خبر : 216698 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند - 16:58
رایزنی های لازم جهت خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شد ​معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفری یک روزه به استان مرکزی ، ضمن بررسی طرح ها و پروژه های راهداری این استان ، در خصوص خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری ،با یکی از شرکتهای خودرو ساز اراک مذاکرات لازم انجام شد .

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا در این سفر یک روزه ضمن بازدید از آزادراه ساوه-تهران و راهدارخانه گلدشت در کیلومتر ۶۰ محور اراک سلفچگان و بازدید از سوله ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ،با استاندار این استان دیدارو گفتگو کرد .
بر اساس این گزارش حسن نیا در ادامه سفر خود به استان مرکزی در خصوص خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مسئولان یکی از شرکتهای خودرو ساز اراک دیدار کرده و در این راستا مذاکرات لازم انجام شد .
در ادامه این سفر یک روزه ضمن بازدید از پایانه بار اراک ، در نشستی صمیمانه با رانندگان  بخش حمل ونقل کالای شهر اراک ، مسایل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت .
حسن نیا همچنین از محور اراک - بروجرد و راهدارخانه دو راهی شازند بازدید کرد و در جلسه ای در خصوص اعتبارات مورد نیاز و تخصیص منابع مالی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی استان مباحثی مطرح شد.
گفتنی است در سفر عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و‌شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به استان مرکزی ، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع و منصور فخاران مشاورریاست و مدیر روابط عمومی سازمان ایشان را همراهی می کردند.