کد خبر : 227488 تاریخ : ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين - 20:29
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین: همه ما در برابر جامعه مسئولیم! شیوع بیماری کرونا باعث شد دولت شرایط سختگیرانه‌تری را برای تردد مردم و همچنین خدمات رسانی کسب و کارها در نظر بگیرد و بر همین اساس شعب بانکها در هفته آینده به صورت محدود به مشتریان خدمات رسانی خواهند کرد.

نوآوران آنلاین- سید محمد حسین استاد،مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به شرایط فعلی وشیوع بیماری کرونا با تاکید بر استفاده از خدمات الکترونیک بانکها به‌جای حضور در شعب گفت: شرایط ویژه‌ای بر کشور حاکم است و همه ما باید به مسئولیت اجتماعی خود در این شرایط عمل کنیم، ما از مشتریان می‌خواهیم امور بانکی خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند.

🔹️استاد افزود: در حال حاضر همه بانکهای کشور آمادگی ارائه خدمات الکترونیکی و از راه دور را دارند، خدمات الکترونیکی و آنلاین بانکها در سالهای گذشته توسعه مناسبی داشته است و در حال حاضر بسیاری از خدمات بانکی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

🔹️مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از مشتریان خواست قبل از اینکه برای انجام کارهای بانکی به شعب بروند با مراجعه به سایت بانک و تماس با مراکز ارتباط با مشتریان بانکها اطلاعات خود را تکمیل کنند و در صورتی که امکان دارد آن کار را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

🔹️استاد در خصوص ارائه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین، در این ایام افزود: مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین، به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته آمادگی ارائه خدمات به مشتریان را دارد، و مشتریان می‌توانند تمامی سوالات و مشکلات خود را از این مرکز بپرسند و در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند.

🔹️وی با اشاره به ابزارهای دیجیتال و الکترونیک در دسترس مشتریان بانک ایران زمین گفت: همراه بانک، اینترنت بانک و تمامی درگاه های پرداخت در اختیار مشتریان قرار دارد و مشتری به راحتی می‌توانند نیازهای مالی خود را از آن طریق انجام دهد و آنچه امروز برای ما مهم است سلامت هموطنان است، که لازم است همه ما خود را نسبت به آن مسئول بدانیم.

🔹️استاد در انتها در خصوص نحوه خدمات رسانی بانک ایران زمین در هفته آینده گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده به بانکها، شعب به‌صورت محدود از ساعت هشت و ۳۰ الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، اما از مشتریان خواسته می‌شود برای حفظ سلامت خود و هموطنان به شعب مراجعه نکنند.