کد خبر : 227553 تاریخ : ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين - 11:57
برای اولین بار تمامی بوستانها و اماکن تفرجگاهی شمال تهران در روز سیزده بدر خالی از گردشگران و شهروندان بود سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، با اشاره به متفاوت ترین روز طبیعت در شمال تهران از مشارکت خوب شهروندان در پویش #درخانه_بمانیم، قدردانی کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی گفت: مسئولیت پذیری شهروندان در روز طبیعت سبب شد برای اولین بار تمامی بوستانها و اماکن تفرجگاهی شمال تهران خالی از گردشگران و شهروندان باشد .

وی به تمهیدات اجرایی و استقرار نیروهای شهربان ، نگهبانان ، یگان حفاظت و اجراییات منطقه،  نیروی انتظامی، پلیس راهور و بسیج اشاره کرد و افزود:  از بامداد روز 13 فروردین در اطراف مکان های گردشگری منطقه، طرح ممنوعیت ورود به این اماکن کلید خورد .

شهردار منطقه یک تاکید کرد: به رغم تمهیدات اجرایی شاهد مشارکت شهروندان تهرانی و شمال تهران بودیم به نحوی که در هیچکدام از محلهای یاد شده نیازی به صدور اخطار و اقدام قهری از سوی عوامل انتظامی و اجرایی نبودیم و این حکایت از مسئولیت پذیری همدلانه همه مردم دارد.

وی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مدافعان سلامت  اظهار امیدواری کردبا همکاری و همیاری آحاد مردم عزیز و تمهیدات مسئولان ذیربط، بزودی  میزبان شهروندان در جشن شکست کرونا در اماکن گردشگری شمال تهران باشیم.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد :هنوز سلامت مردم در معرض ویروس کرونا بوده و لازم است توصیه های بهداشتی و دستورالعمل های صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مصرانه رعایت کنیم و در خانه هایمان بمانیم .

گفتنی است مدیریت شهری منطقه یک، در پویش سلامت یاران شهر در کنار مدافعان سلامت بوده و  خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان را انجام می دهد.