کد خبر : 248894 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت - 16:52
گسترش فعالیت روز افزون بانک مهرایران/ رضایتمندی کامل مشتريان نتيجه تلاش و اخلاق مداري کارکنان بانك است در نشست راهبردی توکلی و تلیکانی اعضاي هيات مديره بانک مهرا يران با مديريت شعب استان تهران بر گسترش فعاليت و تلاش روز افزون شعب به منظور جلب رضايتمندي بيشتر مشتريان تاکيد شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک مهرایران، کمیته هم اندیشي به منظور بررسي راهکارهاي جلب مشارکت بيشتر مردمي با حضور سليمان توكلي و حسن تليكاني اعضاي هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، سلطانيان مديرشعب استان تهران و جمعي از روساي شعب اين استان برگزار شد.

توکلی در این نشست بیان داشت: تحقق دستیابي به رضايتمندي کامل مشتريان، مراجعين و متقاضيان يکي از شاخص هاي اصلي سنجش کارآمدي است كه مولفه هايي همچون سرعت ، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع ، كيفيت كار انجام شده ، نحوه رفتار با مردم و شفافيت و اطلاع رساني مناسب موجبات آن را فراهم مي سازد.
وی با اشاره به عملکرد سال ۹۸ شعب استان تهران اظهارداشت: برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی همکاران گرانقدر شعب و ستاد بانک براي تلاش در افزايش و ارتقاء رضايت ارباب رجوع و تحقق مشتري مداري ابراز كنم.
توکلی تصریح کرد: مشتریان این بانک از مظلوم ترين و نيازمندترين اقشار جامعه به شمار مي آيند و اميدوارم که اين همت در راستاي جلب حداكثري رضايت مشتريان در ارائه خدمات همچنان تداوم داشته باشد.
در ادامه حسن تلیکانی ضمن تشکر از همکاران استان تهران اظهار داشت: تامین منابع مالی پايدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همکاران را مي طلبد و پرسنل در اين راه نبايد از هيچ تلاش و كوششي دريغ كنند.
وی با اشاره دستاوردهای بانک مهرایران در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات بيان داشت: با اهتمام همکاران اقدامات شايسته اي در زمينه توسعه فناوري هاي بانکي و ابزارهاي الکترونيكي در راستاي تسهيل دسترسي مشتريان صورت گرفته است.
تلیکانی افزود: بانک مهرا یران اولین بانکي است که كليه خدمات بانكي را در بستر موبايل بانك ارائه مي دهد و نياز است تا تمامي كاركنان با صبوري تمام مشكلات اپليكيشن ها را مرتفع نمايند.
نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن ارزیابي عملکرد شعب استان تهران اظهارداشت: به همت مديران و کارکنان بانک، اقدامات شايسته اي براي ترقي و پيشرف بانك صورت گرفته است كه جاي تقدير دارد.