کد خبر : 249196 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ خرداد - 10:01
معرفی کتاب کودک و نوجوان ماجرای باورنکردنی مدرسه من کتاب «ماجرای باورنکردنی مدرسه من»، به نویسندگی دیوید کالی و ترجمه رضی هیرمندی نشر افق چاپ و منتشر شده است.

نوآوران آنلاین- کتاب «ماجرای باورنکردنی مدرسه من»، به نویسندگی دیوید کالی، تصویرگری: بنجامین چاد و ترجمه: رضی هیرمندی توسط واحد کودک نشر افق چاپ و منتشر شده است.

«هنری» که می‌خواهد هم‌کلاسی تازه‌واردش را با خود همراه کند تا جاهای دیدنی مدرسه را نشانش دهد، کتابخانه مدرسه یک هزار توست و برای غذا خوردن در سالن غذاخوری باید مثل یک نینجا مهارت داشته باشد. فکر می‌کنید این مدرسه خیلی عجیب و غریب است؟ حالا کجایش را دیده‌اید؟ مثلاً اتاق مخفی ناظم خیلی عجیب است و اتاق معلم‌ها را کسی خبر ندارد که در آنچه خبر است.

دیوید کالی، نویسنده و تصویرگر و کارتونیست تاکنون ۴۰ کتاب منتشر کرده، کتاب‌هایی مثل به مدرسه دیر رسیدم چون…، ماجرای باورنکردنی تابستان من، ماجراهای بامزه در موزه و مشق شبم را ننوشتم که به ۲۱ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. دیوید کالی در فرانسه و ایتالیا زندگی می‌کند.

بنجامین چاد برای بیش از ۶۰ کتاب تصویرگری کرده، کتاب‌های مثل مشق شبم را ننوشتم، به مدرسه دیر رسیدم و… او همچنین نویسنده کتاب‌هایی چون ترانه خرس و فرار دریایی خرس کتاب‌های برگزیده نیویورک تایمز است. بنیامین در فرانسه زندگی می‌کند.

کتاب «ماجرای باورنکردنی مدرسه من»، به نویسندگی دیوید کالی، تصویرگری: بنجامین چاد و ترجمه: رضی هیرمندی، به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان، توسط واحد کودک نشر افق چاپ و منتشر شده است.