کد خبر : 250037 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير - 13:31
بازدید ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پروژه های راهداری محور هراز ‎ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف نظارت بر میزان پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرای پروژه های راهداری محور هراز، از این محور بازدید کرد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان در این بازدید که صباغ‌زاده مدیر کل توسعه ایمنی راه و‌حریم و نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نیز حضور داشتند،  اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای استان تهران، تامین ایمن و رعایت استاندارد در این محور اهمیت زیادی دارد و در این زمینه با نصب گاردریل ، اصلاح شیب شیروانی راه و احداث راه فرار، اقدامات مناسبی جهت تردد کاربران جاده ای در این محور در حال اجراست.
‎وی افزود: نگهداری از راه‌ها به عنوان سرمایه ملی، با هدف بالا بردن ضریب ایمنی و بهبود امنیت تردد در این محورها در حال انجام است.
‎رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در  بازدید از از پروژه دلیچایی ، ضرورت و اهمیت استمرار عملیات اجرایی پروژه ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار پيشرفت هر چه سريع تر پروژه ها و ارتقاء ايمني راه هاي استان شد.
‎ وی هدف از اين بازديد را بررسی پيشرفت فيزيكي پروژه ها و نحوه عملكرد واحدهاي اجرايي و  كيفيت پروژه ها و بررسي معايب و نواقص احتمالي پروژه ها برشمرد و در مجموع پيشرفت و كيفيت پروژه هاي راهداري در استان تهران را مثبت ارزیابی کرد.
‎معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین منافع حاصل از فرایند نگهداری درست راه‌ها در جهت کاهش هزینه  پروژه های راه به دلیل کاهش تعداد و شدت تصادفات و ارتقای سطح ایمنی راه های جدید و شبکه راه‌های موجود است.
‎وی افزود: شناسایی و گزارش مشکلات جاده‌های استان تهران همراه با پیشنهاد اقداماتی برای رفع یا کاهش مشکلات محورها در جهت ایمنی کاربران راه ها مدنظر قرار گرفته و هم اکنون در دست اجراست.​