کد خبر : 250495 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير - 18:21
سولسشر: یونایتد لیاقت سه امتیاز بازی با ساوتهمپتون را نداشت «اوله گانر سولسشر» پس از آنکه گل دقایق تلف شده «مایکل اوبافمی»در اولدترافورد تساوی ۲ بر ۲ را برای ساوتهمپتون به ارمغان آورد، گفت که شیاطین سرخ استحقاق سه امتیاز این بازی را نداشتند.

نوآوران آنلاین-یونایتدها تا پیش از این گل، به لطف گل های «مارکوس رشفورد» و «آنتونی مارسیال» که در پاسخ به گل دقایق ابتدایی «استورات آرمسترانگ» از تیم میهمان به ثمر رسید، از حریف پیش بودند.

شیاطین سرخ به جای صعود به رده سوم، همچنان در رتبه پنجم ماندند و نبرد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم ابتدایی جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بیش از پیش برای آنان سخت شد.

در این بین، سولسشر گفت: شما فکر می‌کنید سه امتیاز قطعی شده است اما ما در این بازی لیاقت سه امتیاز را نداشتیم.

وی ادامه داد: ساوتهمپتون تیم خوبی است؛ آنها می‌دوند و می‌دوند و توپ را دنبال می‌کنند. در این بازی هرگز نتوانستیم به ضرب آهنگ خود برسیم. در برخی مواقع فوتبال شگفت انگیزی بازی کردیم و دو گلی که زدیم بسیار بسیار زیبا به ثمر رسید.

سرمربی یونایتد تاکید کرد: در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و در فوتبال راه گریزی از آن نیست. ما هم در بسیاری از بازی‌ها با گل زدن در این دقایق برنده شدیم اما همه چیز بخشی از چیزهایی است که این تیم باید یاد بگیرد.

یونایتد برای پنجمین بازی متوالی از یک ترکیب ثابت استفاده کرد؛ این نخستین باری است که از سال ۱۹۹۳ تاکنون آنها چنین کاری انجام می‌دهند اما سولسشر از سوی تیمش احساسی مبنی بر خستگی دریافت نکرده است.

وی در این باره تاکید کرد: فکر نمی‌کنم خستگی دلیل این اتفاق بود. فقط یکی از آن روزهایی بود که از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و در سوی مقابل حریف این کار را کرد. «داوید دخه‌آ» یک سیو بسیار خوب داشت اما جدا از آن ما موقعیت‌های بهتری داشتیم و سه امتیاز را به هیچ تیمی نمی‌دهند بلکه باید آن را گرفت و ساوتهمپتون تیم بسیار خوبی است.