کد خبر : 250861 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد - 11:57
واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اگر می‌خواهید برای آینده فرزندان يا تأمين مخارج آتي خانواده خود مبلغي را پس‌انداز کنيد و بر اساس آن تسهيلات قرض‌الحسنه هم دريافت کنيد، بانک مهر ايران اين امکان را در طرح مهر آتيه نوين براي شما فراهم كرده است.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف ایجاد اشتغال و ارزش‌آفریني در راستاي تأمين آتيه افراد اقدام به ارائه طرح مهر آتيه نوين کرده است. در اين طرح متقاضيان مي‌توانند با واريز مستمر به‌صورت ماهانه يا سالانه، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان‌مدت و بلندمدت اقدام کنند.

مخاطبان این طرح عبارتند از:

* والدینی که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود پس‌انداز هدفمند انجام دهند.

* افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل بوده و قصد دارند در سال‌های آینده جهت راه‌اندازي کسب‌وکار، بودجه‌اي پس‌انداز کنند.

* کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد برنامه‌ریزی و تأمين هزينه‌ها و مخارج آتي خود و خانواده‌شان را براي يک پس‌انداز با انگيزه دارند.

 

شرایط بهره‌مندی از تسهیلات مهر آتیه نوين چيست؟

برای این طرح نیاز به افتتاح حساب پس‌انداز ویژه در طرح مهر آتيه نوين است. پس از اين کار لازم است واريز مبالغ به‌صورت مستمر ماهانه يا سالانه انجام شود. اين مبلغ بر حسب انتخاب مشتري مي‌تواند در طول کل دوره ثابت بوده يا با افزايش سالانه همراه باشد.

حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری ۱۰ سال است. برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه و بر حسب انتخاب مشتری امکان‌پذیر است و زمان بهره‌مندی از تسهیلات پايان سال سوم، پايان سال ششم يا پايان سال دهم است. گفتني است نرخ کارمزد تسهيلات: ۴ درصد به‌ازای مانده هر سال است.

 

طرح مهر آتیه نوین چه مزایایي دارد؟

در طرح آتیه نوین بانک مهر ایران، مبلغ تسهیلات بيشتري در ازاي واريز‌هاي ماهانه و سالانه در مقايسه با تسهيلات پرداختي از سوي شرکت‌هاي بيمه موجود در بازار بابت بيمه‌هاي عمر به مشتري تعلق مي‌گيرد. همچنين امکان پس‌انداز فرد در حساب و استفاده از آن در صورت لزوم در نظر گرفته شده است. 

برای نمونه، در صورتی که مشتری خواهان شرکت در طرح و واریز مبلغ یک ميليون ريال در ابتداي هر ماه با افزايش ۱۰ درصدی در ابتدای هر سال باشد. در پایان طرح بر اساس میانگین ايجاد شده در پايان ۱۰ سال واریز از سوی مشتری، سقف مبلغ تقریبي که مي‌تواند از تسهيلات بانک استفاده کند، به اين صورت است: یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال با اقساط ۳۶ماهه یا ۷۳۰ میلیون ریال اقساط ۶۰ماهه.
نحوه واریز در این طرح قابل انعطاف و بر اساس شرایط مشتریان طراحي شده و مي‌توانيد با مراجعه با به صفحه طرح آتيه نوين در وب‌سايت بانک مهر ايران به نشاني www.qmb.ir از شرایط آن آگاه شوید.