کد خبر : 250907 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد - 13:34
طارمی: پیشنهاد پورتو و بنفیکا باعث افتخار است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: این افتخار بزرگی برای من حسوب می‌شود که باشگاه‌هایی در سطح بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو نامشان برای جذب من مطرح می‌شود.

نوآوران آنلاین-طبق نوشته سایت ابولا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یکی از چهره‌های این فصل لیگ پرتغال بود. بازیکنی که توانست با به ثمر رساندن ۱۸ گل خود را به عنوان یک چهره در لیگ پرتغال مطرح کند.

این بازیکن با توجه به درخششی که داشت مورد توجه چند باشگاه از جمله براگا قرار گرفته که به نظر می‌رسد با توجه به حضور کارلوس کارواخال در این تیم، او فصل بعد را در استادیوم مونیپیکال براگا بازی خواهد کرد.

طارمی در گفت‌وگو با ابولا در مورد مسائل مختلفی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

کارلوس کارواخال چقدر در موفقیت تو تاثیر داشت؟
از کارواخال تشکر ویژه‌ای دارم. او و کادر فنی‌اش فوق‌العاده بودند. کارواخال علاوه بر مربیگری یک روانشناس بزرگ است و می‌داند که چه زمانی و چگونه از بازیکن حمایت کند.

پس ممکن است تو در چالش بعدی در براگا هم کارواخال را همراهی کنی؟
چرا که نه. صبر خواهم کرد تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. البته من بازیکن ریوآوه هستم و باید منافع آنها هم در نظر گرفته شود. از طرفی برای عقد قرارداد جدید باید تمام جزئیات مورد بررسی قرار گیرد و رعایت شود.

حتما شنیده‌ای که باشگاه‌های بزرگی در پرتغال خواهان جذب تو هستند؟
این افتخار بزرگی برای من حسوب می‌شود که باشگاه‌هایی در سطح بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو نامشان برای جذب من مطرح می‌شود. این برای من افتخار بزرگی است که به عنوان اولین ایرانی و آسیایی باشم که برای موفقیت در این باشگاه‌ها تلاش کنم. من برای فوتبال پرتغال و تاریخ بزرگ آن احترام قائل هستم. آنچه من تجریه کردم افتخاری بزرگ بود.