کد خبر : 251166 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ مرداد - 11:04
«مقتل نوجوان» منتشر شد کتاب «مقتل نوجوان»؛ زندگی‌نامه و سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا بر طبق شیوه «مقتل‌نویسی» برای نوجوانان منتشر شد. ‌

نوآوران آنلاین- این کتاب نوشته  علی شعیبی در ۱۱۲ صفحه رقعی و با گرافیک امیروحید سعیدی‌فر با قیمت ۱۸ هزار تومان در مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر  شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: مقتل‌خوانی از جمله سفارش‌های ائمه علیهم‌السلام در عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است. در ماه محرم خیمه‌های هیأت‌های مذهبی برپا می‌شوند و نوجوانان نیز در این ماه خیمه‌هایی برپا می‌کنند. مطالعه این کتاب در خیمه‌ها و در خانواده‌ها، برای نوجوانان، معرفت‌افزا و تقویت‌کننده ایمان و عشق به سالار شهیدان و راه شهادت بوده و باعث افزایش کینه و نفرت به یزیدیان تمام تاریخ می‌شود. نمونه آن در این زمان، آمریکا و اسرائیل و تکفیری‌های جهان اسلام هستند که در کشتار مسلمانان مظلوم شمرگونه عمل می‌کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب و برخورداری از تخفیف ۲۵درصدی آن با شماره‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس بگیرند. همچنین در صورت سفارش تعداد زیاد برای هدیه به نوجوانان هیئت‌ها، با نامه هیئت از تخفیف ۳۵درصدی برخوردار می‌شوند.