کد خبر : 251783 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۶ شهريور - 10:03
تیر خلاص به پیکره پرسپولیس و کوچ احتمالی ستاره‌ها از استقلال نهمین روز از نقل و انتقالات فوتبال ایران بیشتر به حواشی اختصاص داشت تا اخبار رسمی؛ با این حواشی همراه ما باشید.

نوآوران آنلاین نهمین روز از آغاز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران هم آبستن حوادث بسیاری بود و در متن این اخبار و حواشی دو باشگاه پرطرفدار تهرانی حضور داشتند.

پرسپولیس به صورت رسمی با میلاد سرلک قراردادی دو ساله را امضا کرد تا این هافبک اصفهانی رسما سرخپوش شود. شجاع خلیل‌زاده با انتشار پستی تلویحا اعلام کرد که در پرسپولیس می‌ماند. علی علیپور هم دومین جلسه خود را با مسوولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد ولی هنوز طرفین بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌اند. در این بین بدترین خبر ممکن همانی بود که پرسپولیسی‌ها دوست داشتند آن را ببینند. رسانه معروف استاد الدوحه قطر اعلام کرد مهدی ترابی با العربی به توافق رسیده است.

از استقلال اما اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. رسانه ایتالیایی آنسا تایید کرد که استقلال خواهان به خدمت گرفتن آندره‌آ استراماچونی است. پیش از این نیز چند رسانه ایتالیایی دیگر این خبر را کار کرده بودند اما معلوم نیست تکلیف ماجرا چه خواهد شد. هواداران استقلال امروز در جلوی باشگاه تجمع کردند و احمد سعادتمند اعلام کرد هواداران منتظر یک استقلال کهکشانی باشند. اخبار بد برای نیمه آبی تهران وقتی تکمیل شد که شنیده شد علی کریمی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در آستانه ترک باشگاه هستند و تکلیف وریا غفوری هم هنوز مشخص نیست و این بازیکن بابت عدم دریافت مطالبات چند سال اخیرش ناراحت است. نامهایی چون مهدی پاشازاده، مجید نامجو مطلق، رسول خطیبی، محمود فکری و ... برای هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در برخی از رسانه‌ها کار شد که به نظر چندان معتبر نبود.

ماشین‌سازی تبریز با وحید بیاتلو به توافق رسید تا این سرمربی ۳۲ ساله اولین تجربه لیگ برتری خود را به عنوان نفر اول کادر فنی داشته باشد. جواد نکونام هم با تمدیدقراردادش با فولاد در روزی که تیم اهوازی پنجره‌های نقل و انتقالاتی‌اش بسته شده بهترین خبر را برای هواداران تیم به ارمغان آورد و شایعه حضورش در استقلال را به طور کل تمام کرد.

الباقی تیم‌های لیگ برتری هنوز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نکردند و طی روزهای آتی باید منتظر اخبار نقل و انتقالاتی بیشتری باشیم.