کد خبر : 252014 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور - 11:31
شهردار منطقه یک در دیدار با معاون تبلیغات مرکز ارتباطات شهرداری تهران در آستانه "هفته تهران" : هفته تهران، فرصت های گردشگری شمال تهران را معرفی می کند "هفته تهران" فرصت مغتنمی است تا در آن سیاست ها، برنامه ها و اقدامات منطقه به نحو مناسبی به شهروندان معرفی و نظر و مشارکت شهروندان به فرصت های سرمایه گذاری در گردشگری شمیران جلب شود.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با حسین گنجی معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات شهرداری تهران ضمن اشاره به برگزاری برنامه های هفته تهران اظهار داشت: فضاهای اکولوژیکی طبیعی، وجود اماکن مذهبی، تفرجگاه ها، کاخ موزه ها، خانه موزه ها، بوستان های فرامنطقه ای، مراکز تجاری سنتی و مدرن، باغ سفارتخانه‌ها و ... به عنوان پتانسیل و ظرفیت های متنوع گردشگری در شمال تهران است که در طول هفته و به خصوص روزهای پایانی هفته جاذب تعداد کثیری از شهروندان است.
موسوی حضور فعال و مستمر مردم در صنعت گردشگری را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و تصریح کرد: در هر فعالیت و موضوعی که مردم حضور داشته و دارند، موفقیت در آن عرصه بیشتر بوده است به همین منظور باید برای مردم مزیت و صرفه اقتصادی ایجاد شود تا فعالانه وارد این صنعت شوند.
وی به جایگاه خطیر تبلیغات در روابط عمومی و تاثیر آن در تعامل با شهروندان اشاره کرد و گفت: حوزه ی تبلیغات به نوعی وظیفه حساس آموزش شهروندی و توسعه دانش همگانی را عهده دار بوده و می تواند در ارتقای آگاهی از حقوق متقابل شهر و شهروند، تاثیر به سزایی داشته باشد.
معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز با اشاره به برگزاری شایسته "هفته تهران" در پایتخت گفت: افتتاحیه مراسم "هفته تهران" با عنوان «نکوداشت شمیران» در شمیران و اختتامیه این مراسم در شهرری در منطقه بیست برگزار خواهد شد.
گنجی خاطر نشان ساخت: در هفته تهران به معرفی اقداماتی که مجموعه شهرداری تهران در راستای تحقق شعار "تهران شهری برای همه" انجام داده است، می پردازیم و مردم را از روند رو به توسعه ای که در مدیریت شهر ایجاد شده است، آگاه می کنیم.