کد خبر : 253370 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۵ آبان - 11:30
شب عجیب راموس مدافع تیم ملی اسپانیا مقابل سوییس هم یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کرد و هم ناکام این بازی لقب گرفت.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا شنبه شب در لیگ ملت ها به مصاف سوییس رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. جرارد مورنو با گلزنی اش در دقیقه ۸۹ مانع از شکست لاروخا شد و همچنین شانس صعود تیمش را به مرحله نیمه نهایی حفظ کرد. 

با این حال مرد اول این بازی سرخیو راموس بود که در شب ثبت یک رکورد تاریخی به نام خود دو پنالتی از دست داد. کاپیتان لاروخا توانست رکورد جانلوئیجی بوفون را در تعداد بازی های ملی بشکند و برای صد هفتاد و هفتمین بار با پیراهن اسپانیا به میدان برود. او اکنون بیشترین بازی ملی را به عنوان یک بازیکن اروپایی تجربه کرده است. 

این شب تاریخی برای راموس خیلی شیرین نبود. مدافع رئال مادرید در دقایق ۵۷ و ۸۰ فرصت داشت از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند اما هیچ یک از ضرباتش از خط دروازه عبور نکردند. کاپیتان اسپانیا پس از ۷۳۰ روز دو ضربه را نتوانست به گل تبدیل کند. این اتفاق در حالی رخ  داد که ۲۵ پنالتی گذشته مدافع رئال مادرید وارد دروازه شده بود. 

به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) برای نخستین بار در تاریخ ۱۰۰ ساله اسپانیا، این تیم دو پنالتی از دست می دهد. داوید ویا (پنج)، سسک فابرگاس (چهار) و سنیور، تورس و راموس (سه) بیشترین پنالتی ها را در تیم ملی از دست داده‌اند. لاروخا تاکنون در ۷۰۹ بازی خود ۴۰ پنالتی را از دست داده است.