کد خبر : 253528 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - 16:23
دانلود فیلم سانسورشده و قانونی از پلی استپ اگر شما هم علاقه دارید فیلم‌های روز دنیا را تماشا کنید اما می‌خواهید به نسخه های سانسورشده آنها دسترسی داشته باشید، با این مطلب همراه شوید.

نوآوران آنلاین- اگر اهل سینما باشید می دانید امروزه یکی از دغدغه های مردم دانلود فیلم خارجی می باشد، دلایل بسیاری وجود دارد که این موضوع به دغدغه تبدیل شده است که یکی از این موردها صحنه های غیراخلاقی در فیلم های خارجی است که امروز قصد داریم به معرفی و مزایای وبسایت پلی استپ دانلود فیلم بپردازیم که تمامی محتوای این وبسایت سانسور شده و نظارت شده می باشد.

چگونه یک فیلم خوب دانلود کنیم؟

با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۰ بسیار زیاد فیلم تولید شده است واقعاً انتخاب یک فیلم و یا یک سریال که باب میلتان باشد سخت است، اما اگر کمی تکنیک انتخاب فیلم داشته باشید این کار ساده ای خواهد بود. شاید این سوال شما هم باشد که چطور می توان فیلم خوب دانلود کرد. جواب این سوال به شما و سلیقه تان برمی گردد، اول شما باید مشخص کنید که چه ژانری مورد پسندتان است، برای مثال با فیلم ترسناک بیشتر ارتباط برقرار می کنید و یا یک فیلم درام عاشقانه؟ اگر انتخاب شما فیلم ترسناک است باید در قسمت راست وب سایت پلی استپ قسمت ژانر ترسناک را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی ژانر دانلود فیلم ترسناک شما می مانید و هزاران فیلم ترسناک. اما اینکه کدام فیلم ها برای شما جذاب خواهد بود به چند نکته مهم بستگی دارد؛ در وهله اول سراغ نظراتی که درباره یک فیلم داده شده بروید و از تجربه دیگران استفاده کنید و سپس به امتیاز فیلم توجه کنید که حداقل ۵ به بالا باشد. هرچند فیلم هایی هم هستند که امتیازشان ۴ به بالا است اما فیلم های خوبی هم هستند، اما توجه داشته باشید که این مورد بسیار کم اتفاق می افتد.

بعد از توجه به تمامی نکات ذکر شده به کیفیت فیلم دقت کنید که آیا می خواهید فیلم را با بالاترین کیفیت تماشا کنید و یا خیر. معمولاً در این وبسایت و یا وبسایت های دیگر پایین ترین کیفیت ۴۸۰p و بالاترین آن ۱۰۸۰p است که بستگی به میزان مصرف حجم دلخواه اینترنتتان دارد. اما یک خبر خوب هم این است که دانلود از این وبسایت نیم بهاء محاسبه می شود. همچنین باید منتظر دانلود سریال قورباغه از وبسایت پلی استپ هم باشید.