کد خبر : 253534 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - 16:38
زندگی مهاجران حاشیه نشین در «شکلات تلخ» بررسی می‌شود برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی به موضوع زندگی در حاشیه شهرها و ایجاد شرایط تحصیل و مهارت آموزی به کودکان کار و خیابان می پردازد.

نوآوران آنلاین- به نقل از روابط عموم برنامه، در برنامه «شکلات تلخ» که روزهای شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۳:۲۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن می رود موضوع کودکان کار و خیابان، زندگی مهاجران در حواشی کلان شهرها، مهارت آموزی و ایجاد شرایط تحصیل بررسی می شود.

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی گفت: در برنامه گذشته عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه شد که با بررسی داستان زندگی مهاجران به کلان شهرها کار به نامه نگاری با رییس جمهور کشید که با دستور وی شرایط برای کمک به آسیب دیدگان حوزه مهاجرت، کودکان کار و خیابان و غیره مهیا شد.

کارگردان مستند «شکلات تلخ» افزود: در این برنامه با نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سعید آرام رییس بهزیستی شهرستان تهران و اشرف اردشیری که در حوزه مدرسه سازی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان در استان البرز فعالیت دارد گفتگو و با سالار محمدی شهردار شهر سروآباد استان کردستان دلایل مهاجرت فارغ التحصیلان را تحلیل کردیم.

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در پایان اضافه کرد: در برنامه روز شنبه اول آذرماه در گفتگو با نوجوانان موفق و فاصله گرفته از دنیای آسیب در استان البرز، مسیر موفقیت چند نوجوان را که بعد از ادامه تحصیل این روزها در دانشگاه به حرفه های آینده دار فکر می کنند، بررسی کردیم.

برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با اجرای مهدی اسماعیل تبار در حوزه آسیب و ساماندهی افراد مختلف همچون کودکان کار و خیابان و معظلات طلاق، اعتیاد، مهاجرت، دختران و پسران فاصله گرفته از خانواده و ... تولید و در گروه اجتماعی شبکه پنج روی آنتن می رود.