کد خبر : 253585 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۲ آذر - 19:35
تاکید هاشمی برای اجرای جدی محدودیت ها در شهرهای شمالی کشور ریاست شورای اسلامی شهر تهران از استانداران گیلان، مازندران و گلستان درخواست کرد که محدودیت های کرونایی با جدیت در شهرهای شمالی کشور اجرایی شود.

نوآوران آنلاین- محسن هاشمی در حاشیه برگزاری دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات صحن با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ترکیبی(حضور فیزیکی اعضا و حضور مجازی اعضا) برگزار می شود و خبرنگاران و کسانی که به برگزاری جلسات کمک می کنند در بالکن بالایی صحن حضور داشتند.

وی افزود:  امروز جلسه را با تشکر از دولت برای تعطیلی 70 درصدی هرچند دیر و همچنین تشکر از اصناف برای همکاری اغاز کردیم. سفرهای زیادی به شهرهای شمالی صورت گرفته است لذا درخواست کردم که اجرای محدودیت ها در این شهرها جدی گرفته شود تا آلودگی دوباره به تهران بازنگردد بر همین اساس از استاندار، گیلان، مازندران و گلستان خواسته شده این موضوع جدی گرفته شود.

وی به اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشت از کرونا هیچ کمکی به شهر تهران نشده است و باید حداقل حمل و نقل تهران را جدی بگیرند، چراکه حمل و نقل مرکز شیوع کروناست و اگر تقویت نشود بخصوص در زمستان دچار مشکل می شویم افزود: شنیده ام بخشی از پول اوراق مشارکت حمل و نقل عمومی در حال پرداخت است و امیدوارم همه نقدینگی پرداخت شود.

ریاست شورای شهر تهران در تشریح دستور کارهای امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه امروز از تصمیم تغییر نام خیابان عطار نیشابوری به خیابان سبزوار عدول کردیم و از کمیسیون نامگذاری خواستیم در عرض یک هفته ۱۰ روز آینده نسبت به تکلیف نامگذاری خیابانی به نام سبزوار اقدام کنند.

هاشمی به ارائه طرحی برای ایجاد موزه کودکان اشاره کرد و گفت: کلیات این طرح به تصویب رسید اما قرار شد در ابتدا از ظرفیت موزه های موجود استفاده وتجهیز شوند و بخش کودکان ایجاد شود و سپس با صدور مجوز برای سرمایه گذاران به شهرداری مجوز ایجاد موزه را بدهیم.