کد خبر : 253768 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۹ آذر - 12:05
دکه نشریات شماره ۷۷ ماهنامه «قلک» منتشر شد هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه آذر ۹۹ با داستان‌ها و شعرهای آموزشی و بزرگداشت روز پرستار برای گروه سنی ۳ تا ۷سال منتشر شد.

نوآوران آنلاین- با توجه به در پیش بودن روز پرستار و همچنین شب یلدا، تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت‌های داستانی و حیوانات قصه‌های مختلف در بیمارستان همراه با پرستاران، شب یلدا را جشن گرفته‌اند.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می‌کنند.

با توجه به موضوع اصلی این نشریه، در این شماره «قلک» بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با نحوه صحیح کمک کردن به حادثه‌دیدگان تصادفات، فرآیند قلمه‌زدن و کاشتن گیاهان، برنامه‌ریزی برای یک زندگی هدفمند، نحوه صحیح استفاده از ماسک و پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور روسیه و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی و… آشنا خواهند شد.

شماره آذرماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در ۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همچنین طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش و دریافت اشتراک با دفتر ماهنامه به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین امکان دریافت نسخه‌های الکترونیکی شماره‌های قبلی «قلک» بر روی پلترفرم‌های کتابخوان مانند «طاقچه» نیز وجود دارد.